Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

poniedziałek, 23 kwietnia 2018

KONKURS: Wybierz sobie książkę 📚

Moi Drodzy,

23 kwietnia obchodzimy Światowy Dzień Książki i Praw Autorskich. Święto ma na celu promocję czytelnictwa, edytorstwa i ochronę własności intelektualnej. Z tej okazji mam dla Was konkurs.

Do wygrania jest między innymi:


Wystarczy tylko wybrać jeden interesujący Was tytuł i w żartobliwym charakterze uzasadnić, dlaczego to właśnie Ty powinnaś/powinieneś otrzymać książkowy upominek.

Spośród wszystkich zgłoszeń wybiorę trzy osoby, których wypowiedzi najbardziej przypadną mi do gustu.

Czas dziś do północy.


  Regulamin:
1. Organizatorem konkursu jest właścicielka bloga: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI
2. Sponsorem nagród są wydawnictwo Replika.
3. Aby wziąć udział w konkursie należy 
4. Konkurs trwa od 23 kwietnia stycznia 2018 roku do 23 kwietnia do godz. 23.59. 
5. Ogłoszenie zwycięzcy nastąpi 24 kwietnia.
6. Nagrodą są następujące tytuły: ''DWA ZWYKŁE SŁOWA'' Ashley Rhodes-Courter, ''Wieża z piasku'' Agata Marzec, ''PRAGNIENIA ELŻBIETY'' ANETA KRASIŃSKA
7. W konkursie mogą brać udział osoby posiadające blogi oraz anonimowy uczestnicy. 
8. Konkurs skierowany do osób posiadających adres zamieszkania w Polsce.
9. Ze zwycięzcą skontaktuję się drogą mailową.
10. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)

43 komentarze:

  1. Wspaniałe nagrody, wszystkim życzę powodzenia. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm... Wszystkie książki ciekawe, wybrałabym jednak "Dwa zwykłe słowa". Z natury jestem gadułą, mąż powiedział by że mega gadułą, więc powinnam przeczytać książkę, gdzie dwa słowa wystarczą zamiast całego potoku słownego ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Poproszę o wierzę z piasku, ponieważ kwiecień plecień bo przepata trochę zimy trochę lata, i chcę wygrać Marzec w kwietniu :) A w piasku pobawie się w maju, a co :D

    Fb Hanna Artychowska

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. ,,Pragnienia Elżbiety". Nie wiem czego pragnie Elżbieta, ale na pewno jak każda kobieta ucieszyłaby się ze złotej karty bez limitu. Ale by szalała!;)
    Mając taką,,Pragnienia Elżbiety" bym sobie kupiła, jednak jej nie mam, więc pozostaje mi walczyć w tym konkursie;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdybym zobaczyła te trzy pozycje obok siebie na księgarnianej półce, w pierwszej chwili sięgnełabym po "Pragnienia Elżbiety"!
    Może to płytkie, ale pokierowałam się przy wyborze tylko tytułem.
    Dlaczego? :)
    Moja siostra Ela jest w obecnie 6 miesiącu ciąży i... i zwyczajnie jest NIE-ZN0-ŚNA! :D Dotychczas myślałam, że to jest mit że ciężarne kobietki mają jakieś dziwne zachcianki. Jednak nie, śmiało mogę stwierdzić że moją małą tęsknotą jest wizyta u niej, bez obawy że pogorszę tej mojej Elżbiecie np. humor!

    OdpowiedzUsuń
  7. Poproszę DWA ZWYKŁE SŁOWA- niby nic,
    a czytać się chce, aż przyznać się wstyd...
    LITERACKI ŚWIAT CYRYSI mnie książką obdarzy,
    bo niesamowicie mi się to dziś marzy.
    Więc będę błagał i prosił tu skromnie,
    aby dzieło Ashley Rhodes-Courter mogło trafić do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam. Z przyjemnością przeczytałabym "Dwa zwykłe słowa" Ashley Rhodes-Courter. Książka zebrała wspaniałe recenzje, a ja aktualnie jestem po paru romansach (książkowych oczywiście:) ) i jestem troche przesłodzona i rozmarzona. Potrzeba mi innego literackiego świata. Pozdrawiam Ewa Recka (konto Fb Ewa Recka)

    OdpowiedzUsuń
  9. "Wieża z piasku"moje marzenie,lecz nie do spełnienia ,bo w tym roku góry ,pełne uroku na odpoczynek mnie zapraszają😀ale książkę wygrywając dwa marzenia mi się spełniają😀

    OdpowiedzUsuń
  10. Dwa zwykłe słowa nie opiszą radości,
    z otrzymania książkowej nowości :)
    Dlatego będzie ciut dłużej ale zabawnie
    i może moja twórczość Twoje serce skradnie.
    Biblioteczka rośnie, książek przybywa stale,
    nie ważne, że miejsca nie ma na regale,
    mnie ciągle jest mało, bo w dwóch światach żyję
    książkowy tajemnic wciąż wiele kryje.
    Wybieram raz lekkie, z uśmiechem z humorem,
    a czasem trudne, które w głowie siedzą z uporem.
    O "Dwa zwykłe słowa" Cyrysiu poproszę
    i o przychylność mojej prośby wnoszę.
    W ten trochę zagmatwany sposób wierszowany
    świętuję Dzień Książek ukochanych :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Poproszę "Dwa niezwykłe słowa"

    Cierpie na nieuleczalny książkoholizm, który objawia sie obłędem w oczach, groźna miną i checia gryzienia domowników (z listonoszem na czele gdy mi przynosi same listy). Mam ochote, gryźć, kasac, prychać niczym rozjuszona kotka, maz mawia wtedy - bez wideł nie podchódź.....
    Proszę o lek w postaci ksiażki aby złagodzić objawy jakże nieznosnej przypadłosci, bo w skutek tego cierpię ja i moi bliscy.

    ;) :P

    Agnieszka Ewelina Rowka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pragnę książkę "Wieża z piasku", ponieważ jak ją wygram to ze szczęścia przy najbliższej mojej bytności na plaży będę zbierał pojedyncze ziarenka tak długo aż zbuduję z nich wielką wieżę.

    OdpowiedzUsuń
  13. "Dwa zwykłe słowa" , niby nic, a momentami mogą wyrazić więcej niż tysiąc słów, spojrzeń i osobistych uroków.
    "Dwa zwykłe słowa", które jeśli będą dobrze dobrane, mogą zmienić wszystko, bo jak są w pojedynkę to mogą nie mieć żadnego sensu.
    Dla osoby nieśmiałej i momentami małomównej jak JA, która uwielbia chować się w rzeczywistości literackiej, "dwa zwykłe słowa" mogą być największym wyzwaniem, jeśli są skierowane do kogoś na kim Nam zależy.

    Proszę o tą książkę Ciebie - Literacki świcie Cyrysi, gdyż ona może mi dopomóc odnaleźć sposób jak wyrażać więcej, używając tylko tych dwóch odpowiednich, zwykłych słów.

    OdpowiedzUsuń
  14. Chciałbym Wieżę z piasku. W sierpniu jadę nad piękne polskie morze i obiecuje że zabiorę ja ze sobą na plażę. Będzie jej tam jak w domu

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Cyrysiu droga, Cyrysiu miła
    wielką mi radość tym wpisem sprawiłaś,
    gdyż w szale wiosennej aury za oknem,
    przegapiłabym święto tak dla mnie istotne!
    Dlatego z miejsca Ci pięknie dziękuję,
    śpiewam, tańczę i podskakuję,
    ptaki do rytmu mi się kołyszą,
    na sąsiedniej ulicy już nas nawet słyszą!
    Więc niech się śmieją i krytykują,
    te zachowania mnie motywują,
    gdyż dumna jestem, że czytam - nie jak oni,
    co wolą wyjść przed płot, na balkonik,
    pretekstu do plotek przy tym poszukać,
    ja pod tym względem się nie dam oszukać ;)
    Więc toast kawowy za książki wznoszę,
    (to me przyjaciółki, o które wciąż proszę)
    mając nadzieję, że święto dzisiajsze,
    wśród mych sąsiadów stanie się popularniejsze
    i zamiast w cudze życie nosy wkładać,
    o książkowych bohaterach będą opowiadać!
    Gram o "Wieżę z piasku".

    OdpowiedzUsuń
  17. Wybieram "pragnienia Elżbiety" a to dlatego ze mam już "marzenia Kaliny" i przecież nie mogę mogę nie poznać dalszych przygód trzech Pań! Jeśli nie poznam to będę musiała zamordować autorke bo skończyła książkę w bardzo złym miejscu, a że ja dziewczyna potulna jak barnek to mi nie wypada nikogo mordować :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Marzą mi się "Pragnienia Elżbiety",
    Ponieważ tak się złożyło, niestety,
    Że w domu "Marzenia Kaliny" mam,
    A za tę drugą okraść się dam!
    Kiedy historii poznasz już smak,
    To nagle właśnie dzieje się tak,
    Że jak bezdomny jesteś pozostawiony,
    Dalszej fabuły przez los pozbawiony!
    Więc Droga Pani, do sedna sprawy,
    Jestem tu właśnie dla zabawy.
    O piękną książkę proszę dla siebie,
    Z nią się poczuję jak w siódmym niebie!

    OdpowiedzUsuń
  19. "Wieża z piasku" kusi mnie już od dawna! Stawiać zamki na lodzie to moja specjalność. Świetnie też snuję marzenia i śnię na jawie. Jestem specjalistką od bujania w obłokach i noszenia głowy w chmurach. Tylko jeszcze ten jeden fach budowania wieży z piasku jest poza moim zasięgiem. Ale to może się wkrótce zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  20. "Dwa zwykłe słowa" przyciągają mnie jak magnes, chce ją mieć! Zawsze okazuje się,że proste słowa są najtrudniejsze.
    Kasia K.

    OdpowiedzUsuń
  21. :-)
    Gdyby Cyrysia szare życie umilić mi zechciała,
    to „Dwa zwykłe słowa” seniorce by podarowała!
    Bo dla seniorki radość to wielka,
    gdy do książeczki a nie apteczki zerka!
    Choć młodość już niestety nie powróci,
    ale Cyrysia bieg starości podarunkiem zawróci!
    A seniorka do Niej dwa zwykle słowa rzecze,
    „Dziękuję Ci” – bardzo dobry i miły Człowiecze! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Chętnie przygarnęłabym 'Dwa zwykłe słowa'. A dlaczego powinna ona do mnie trafić? 'BO TAK'. Myślę, że ten sterotypowo kobiecy argument idealnie pasuje,w końcu sam tytuł zobowiązuje! :D

    OdpowiedzUsuń
  23. To ja Ci opowiem jak u mnie wygląda zakup nowych książek, albo wygranych w konkursie...Gdy przychodzi paczka, mąż pyta: "Znów książki?! Gdzie będziesz je trzymać?" A ja wtedy przypominam mu, że jeśli on nie zrobi mi biblioteczki, to zrobi to mój drugi mąż😉...Oczywiście to też w żartach oboje mówimy, ale jakbym wygrała "Dwa zwykłe słowa" to miałabym okazję znów się upomnieć o nową półkę albo regał na książki.😉

    OdpowiedzUsuń
  24. W dwóch zwykłych słowach chciałabym przekazać, że chętnie przygarnę ją do moich samotnych książeczek, które już od dawna nikogo nie poznały, a bardzo lubią nawiązywać nowe znajomości. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Chciałabym dostać "Dwa zwykłe słowa". Jestem pewna, że przy kolejnej przesyłce dostarczonej do naszego domu mój mąż złapie się za głowę, że znów wydałam pół wypłaty na książki i zbiegnie z domu, żeby na to nie patrzeć. A ja dzięki temu zyskam wolny czas tylko dla mnie i nowej zdobyczy!

    OdpowiedzUsuń
  26. U Cyrysi dziś rozdanie takie jest.
    ������
    Trzy książki i po jednej chce nam dać.
    Jak tu wybrać, dylemacik mam.

    Po długiej naradzie, wybrałam.
    "Dwa zwykłe słowa", dostać dziś chcę.
    I przeczytać jednym tchem, przyjaciółce ją pożyczyć niech się nią też zachwyci.
    A gdy się już spotkamy to godzinami o niej porozmawiamy.��☕☕

    OdpowiedzUsuń
  27. Wojciech dziś świętuje,
    mężulek mój z prezentów się raduje.
    W maju świętuję ja,
    może Cyrysia Marzec w prezencie mi da?


    P.S. Gram o książkę "Wieża z pisaku".:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  29. Oj, a ja wysłałam odpowiedź na maila. Mam nadzieję, że też się będzie liczyć :p :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. "Pragnienia Elżbiety". W sumie moja teściowa to Elżbieta. Może bym się coś ciekawego w tej książce dowiedział...

    OdpowiedzUsuń
  31. Stawiam na "Pragnienia Elżbiety". To do mnie powinna trafić książka, by ilekroć na nią spojrzę przypominała mi o pewnej śmiesznej sytuacji, która dotyczyła moich rodziców i miała miejsce na ślubnym kobiercu. Moj tata dopiero przed ołtarzem dowiedział się, że moja mama ma na imię Elżbieta Ewa, a nie Ewa Elżbieta, jak mu się wydawało. Wszyscy mówili do mojej mamy z drugiego imienia, stąd niewiedza mojego taty. �� Podobno jego mina w momencie, gdy ksiądz odczytywał przysięgę była bezcenna �� Niby niewielka różnica, ale jednak. Miał się ożenić z Ewą, a ożenił się z Elżbietą. �� Także chętnie poczytam o pragnieniach Elżbiety i chętnie będę spoglądać na okładkę książki, by przypominała mi o moich rodzicach. �� Konto na FB: Kinga Salamon

    OdpowiedzUsuń
  32. Zdążyłam?! O zdążyłam !
    Ja bym chciała wygrać wieże z piasku. Co prawda nie lubię kiedy na okładkach znajduje się twarz .. ale ona do mnie coś mowi. Wiem, że nie patrzy nawet na mnie xd ale mimo wszystko .. słysze coś..
    Zdeptałaś mi moją wieże..
    Nie wiem ale chciałabym pomóc uratować wieże z pasku. Postawie nową babkową.. i w ogóle..
    Jeju :/ proszę wziąc pod uwagę to, że jest późno i człowiek o tej godzienie juz czasem bredzi :D..
    Poza tym.. no chciałabym. Ja nigdy bie zbudowałam wieży z piasku. I nie miałam..

    Dominika

    OdpowiedzUsuń
  33. Chciałabym wygrać''Wieża z piasku''po dłuższym zastanowieniu,widzimy nasze życie usypane kruchym piaskiem,w którym można znaleźć dobre i złe rzeczy,ale często bywa tak że jest to negatywna wieża,która powstała pomimo naszych starań i wtedy wystarczy ją zburzyć by zacząć wszystko od nowa...

    OdpowiedzUsuń
  34. Jestem ciekawa książki "Wieży z piasku". Mam taką swoją "wieżę" książek i tych kupionych i tych wygranych i ciągle słyszę, kiedy ja mam czas to przeczytać, czy w ogóle je czytam czy tylko kolekcjonuję. Ale ja uwielbiam zapach książek, czytam je po nocach, jestem takim molem książkowych.

    Sabina Owczarzak

    OdpowiedzUsuń
  35. Sama nie wierzę, że to mówię, ale proszę o "Wieżę z piasku". Ledwo zrobiło się ciepło dzieciaki od razu wskoczyły do piaskownicy i znów się zaczął sezon na "wszędzie ten piach!", a żeby po zabawie dać grzesznie włosy do umycia, to już nieeee...trzeba krzyczeć na całe gardło, bo woda leci do oczu, a piasek z głowy nie znika. Albo te żądania zrobienia setek babek, nawet z suchego piasku. Mam dosyć robienia wieży! Chcę do domu, do czystego i przyjemnego świata książek ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Biegnę w niego wpatrzona...
    W myślach pogrążona,
    Czekam na jego spojrzenie,
    Wypatruję z jego strony jakieś uwielbienie...
    Wierzę w uczucie głębokie,
    Dostrzegam nasze horyzonty szerokie...
    "Dwa zwykłe słowa" mu chcę wyszeptać,
    Jednak do domu muszę oddreptać....
    Książki dziś dzień jest światowy!
    Już paruje dym z mojej głowy,
    Na wszystkich stronach promocje,
    To dopiero są duże emocje!
    Ukochany dziś na Kocham Cię poczeka,
    Bo ja do książek miłości się nie zrzekam.
    Mieć mnie nie może tylko dla siebie,
    Bo ja książki kocham jak w niebie.
    Dla mnie miłość to nie do opuszczenia,
    Ale myślę, żę miłość do książki i do faecta jest do pogodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  37. "Dwa zwykłe słowa" poproszę, a dlaczego ja powinnam otrzymać ten książkowy upominek, to odpowiem w dwóch zwykłych słowach, które jednak znaczą wszystko: "kocham czytać". I choć książek mam tak wiele, to chcę jeszcze tą jedną więcej, no bo właśnie jej mi brakuje w moim zbiorze i przez to jest niepełny...

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...