Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

sobota, 7 kwietnia 2018

Muzyczna sobota - Dobre, bo polskie!

Moi Drodzy

W kolejnej odsłonie cyklu: Muzyczna Sobota - Dobre, bo polskie, proponuję piosenkę ,,Żyj'' w wykonaniu Roksany Węgiel.

Roksana Węgiel wygrała pierwszą polską edycję „The Voice Kids”. 13-letnia zwyciężczyni była szkolona przez Edytę Górniak. W trakcie wielkiego finału zaprezentowała swój debiutancki singiel „Żyj”.  Emocjonalny singiel powstał przy współpracy z Juliuszem Kamilem, zwycięzcą „Szansy na Sukces” i finalistą m.in. „The Voice of Poland” i „ Must Be The Music — Tylko Muzyka”.

Żyj, chwilą co tak
zawsze za krótko trwa
na zakręcie dnia
Mknij, na oślep gnaj
poczuj na twarzy wiatr
ożywczy wiatr

Śnij, przeskocz i rwij
to, co najsłodsze jest
rozpływa się
Trwaj, powstań i walcz
szczęśliwie wygraj dziś
swoje życie

Goń, odnajdź i chroń
co w życiu najpiękniejsze
najcenniejsze
To, co chwytasz w dłoń
co w sercu jak najskrytsze
jeszcze silniej

Bierz, syć się i ciesz
tym co ci daje świat
jest tego wart
Daj, w zielone graj
rób co najbardziej chcesz
choć chwilę, dwie

Śnij, przeskocz i rwij
to, co najsłodsze jest
rozpływa się
Trwaj, powstań i walcz
szczęśliwie wygraj dziś
swoje życie

Goń, odnajdź i chroń
co w życiu najpiękniejsze
najcenniejsze
To, co chwytasz w dłoń
co w sercu jak najskrytsze
jeszcze silniej

Goń, odnajdź i chroń
co w życiu najpiękniejsze
najcenniejsze
To, co chwytasz w dłoń
co w sercu jak najskrytsze
jeszcze silniej

10 komentarzy:

  1. Nigdy wcześniej nie słyszałam tej piosenki. Myślę, że spędzę dzisiaj z nią dzień. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem ma głos, choć nie z mojego ulubionego typu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny tekst, to prawda. Nie słyszałam wcześniej o tej piosence. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem niezła piosenka. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam jej wcześniej, ale przyznaję że wpada w ucho :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejna piosenka, której nie kojarzę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Głos z zadatkami na międzynarodową karierę. Nie lubię porównań, ale Roksana to dla mnie "młoda Edyta Górniak". Nawet piosenka stylistycznie i tekstowo podobna do debiutu Edyty czyli To nie ja. A props tekstu jeśli chodzi o przesłanie to kawał dobrej roboty, ale mam mieszane uczucia. Nie wiem czy tak młode wokalistki powinny śpiewać o tak poważnych rzeczach. Choć tekst i tak jest stonowany i dopasowany też do młodszego odbiorcy. Za to teledysk dla mnie niewypał. Dziewczynka ma dopiero 12-13 lat jakoś tak, a w nim wygląda bardzo poważnie jakby miała co najmniej 20. Tak smutno śpiewa jakoś Mam nadzieję, że jest rozsądna i jej woda sodowa do głowy nie uderzy, i nie zachłyśnie się tą chwilową popularnością. Zarówno ona jak i rodzice. Na zrobienie dorosłej "kariery" ma czas. Głosu na pewno nie straci, a zyska tylko jak ja to nazywam artystyczną dojrzałość. Ależ się rozpisałam.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...