Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

poniedziałek, 2 kwietnia 2018

ZAPOWIEDŹ: ''Cichy Zachód'' Artur Justyński # pod patronatem medialnym LŚC

Miło mi poinformować, iż mój blog: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym książkę: ,,Cichy Zachód'' Artura Justyńskiego.
„Cichy Zachód” to swoisty zapis fascynacji ziemiami odzyskanymi wsparty wspomnieniami autora, z pierwszych tutaj dni spędzonych. To historia starszego człowieka, mieszkańca nadodrzańskiej wsi zaczerpnięta z jego wspomnień dzięki imaginacji ubarwiona. To opowieść o przyjaźni, samotności i przemijaniu okraszona pewnym niewiarygodnym wydarzeniem połączonym z morderstwem, w pamiętną mroźną zimę w Świnoujściu, tuż po wojnie dokonanym z najsłynniejszą historią sprzed dwóch tysięcy lat ściśle powiązanym.

Premiera: 11.04.2018 r.

Moja rekomendacja:


  Skusicie się?

14 komentarzy:

  1. Widzę, że to będzie in interesująca książka. Gratuluję patronatu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem czy będzie w moim guście, ale do Świnoujścia mam niedaleko w sumie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :) Jestem ciekawa czy przypadnie mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję patronatu i czekam na Twoją recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! Opis intrygujący:)
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...