"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

środa, 16 maja 2018

Wirtualne Targi Książki 😊

Już 17 maja ruszają Warszawskie Targi Książki. Ale zapewne nie każdy będzie mógł przybyć do stolicy. Toteż dla tych Czytelniczek i Czytelników, którzy nie mogą być na Stadionie Narodowym, wydawnictwo EditioRed przygotowało niespodziankę. Przecenili wszystkie drukowane książki o 30%, natomiast ebooki aż do [-60%]!


Promocja rusza w czwartek 17.05 i trwa do niedzieli 20.05 włącznie.



Skusicie się?

8 komentarzy:

  1. Promocja ciekawa, ale raczej nie dam szansy ulec pokusie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna promocja, dziękuję wydawnictwu. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. A już myślałam, że o jakichś wirtualnych spotkaniach z autorami, czy coś będzie. Fajne to to by było... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak jak koleżanka wyżej - miałam nadzieję na jakieś wirtualne spotkania z autorami :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super promocja, muszę zerknąć co tam mają:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno zajrzę na tę stronę, niestety jak co roku działa fatum co do mojego wyjazdu do Warszawy na Targi ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. I za zaoszczędzone na biletach pieniądze można kupić książki :) wczoraj tą iście kobiecą teorię przedstawiłam Osobistemu kompletując koszyk w Korob'ie :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...