"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

czwartek, 17 maja 2018

ZAPOWIEDŹ: ''Cała przyjemność po mojej stronie'' Natalia Sońska # pod patronatem medialnym LŚC

Miło mi poinformować, iż mój blog: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym książkę: ,,Cała przyjemność po mojej stronie'' Natalii Sońskiej. 
W cukierni „Słodka” już od progu pachnie wanilią i sernikiem. Jagoda piecze i ozdabia słodkości, wkładając w to całe serce. Regularnie do „Słodkiej” zagląda Tomasz – czy to zasługa pysznego sernika, czy zamkniętemu w sobie wdowcowi wpadła w oko autorka jego wyjątkowej receptury? Jagoda zaczyna dostrzegać, że łączy ją z sympatycznym Tomkiem podobne poczucie humoru, a tematów do rozmów nigdy nie brakuje. Czy dzięki pogawędkom przy ciastku kobieta przestanie myśleć o czekającym ją rozwodzie i otworzy się na nowe uczucie? Jak zaufać kolejnemu mężczyźnie, gdy jeszcze nie ostygły wspomnienia zdrad męża?

W nowej serii Natalia Sońska kusi dobrze wypieczonymi historiami i słodko-gorzkimi, ale z odrobiną lukru, wyznaniami bohaterów. Spróbuj, a nie pożałujesz!

 Premiera: 23.05.2018 r.


  Skusicie się?

15 komentarzy:

  1. Gratuluję patronatu! Książka idealna na wakacje:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam kilka jej książek i podobały mi się.

    OdpowiedzUsuń
  3. Interesuje mnie ta lektura, chyba skuszę się na nią po premierze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna okładka. Gratuluję patronatu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Książka właściwości dotarła do mnie w pięknej paczuszkę. 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Brzmi ciekawie, okładka też przykuwa wzrok. Gratuluję patronatu.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wydawnictwo przygotowało piękne przesyłki z tą książką. Gratuluję patronatu. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję patronatu, a co do książki, to muszę przyznać, że choć takich z reguły nie czytuję, to bardzo lubię, kiedy mają w sobie tematykę kawiarni, pieczenia, jedzenia - przeczytałam kiedyś jakąś książkę (popularna, z czekoladą w tytule, ale nie pamiętam już jaki miała tytuł) i od tamtej pory po takie sięgam. To chyba przez ten słodyczoholizm!
    #SadisticWriter

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapowiada się fajna lektura na wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam ją w planach, nie mogę się doczekać <3 a dzisiaj czytam "Spętanych przeznaczeniem" i mogę Ci polecić, jest cudowna <3

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...