Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

sobota, 5 maja 2018

Muzyczna sobota - Dobre, bo polskie 🎶

Moi Drodzy

W kolejnej odsłonie cyklu: Muzyczna Sobota - Dobre, bo polskie, proponuję piosenkę ,,Kiedy Rozum śpi'' w wykonaniu TOMEK KAROLAK & PĄCZKI W TŁUSZCZU.

Duet Pączki w Tłuszczu to popularny aktor Tomasz Karolak (wokal) oraz Bartek Miecznikowski (gitara, drugi wokal). Bartek zajmuje się też komponowaniem utworów. Zespół powstał w 2012 roku.Ma na koncie singiel "Tylko bądz",który promował jeden z odcinków serialu "Rodzinka.pl" oraz piosenkę "My wygramy" napisaną na okoliczność Euro 2016 we Francji. 

nie bój nic
to sen
w tej chwili
w górę płyń
do gwiazd

otwórz drzwi
weź łyk tej chwili
i z domu wyjdź na czas
tak jak ja

bo kiedy rozum śpi
najłatwiej zrobić błąd
mam chyba to we krwi
to nic /2x
w otwarte kopie drzwi
na cały krzyczę głos
chyba nie wrócę dziś
za rok, teraz chodźmy stąd
no chodź!
bo kiedy rozum śpi
w taka noc
lecę głową w dół

nie bój nic
tak mi mówili
prosto idź, pod wiatr
to tylko film
nie mecz o wynik
tylko film
a ty w nim grasz
jedne raz

bo kiedy rozum śpi
najłatwiej zrobić błąd
mam chyba to we krwi
to nic /2x
w otwarte kopie drzwi
na cały krzyczę głos
chyba nie wrócę dziś
za rok, teraz chodźmy stąd
no chodź!
bo kiedy rozum śpi
w taka noc
lecę głową w dół

ktoś ulicą biegnie - patrz
gdzieś donikąd, tak jak ja

bo kiedy rozum śpi
najłatwiej zrobić błąd
mam chyba to we krwi
to nic /2x
w otwarte kopie drzwi
na cały krzyczę głos
chyba nie wrócę dziś
za rok, teraz chodźmy stąd
no chodź!
bo kiedy rozum śpi
w taka noc
lecę głową w dół

10 komentarzy:

  1. Nigdy wcześniej nie słyszałam tej piosenki.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz słyszę o tej przedziwnej nazwie :D.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piosenkę słyszałam, ale nie wiedziałam, że ma taki przedziwny tytuł:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam tej piosenki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz słyszę tę piosenkę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj nie podoba mi się. Singiel Tylko bądź jest nawet przyjemny, ale ten niezbyt. Przynajmniej dla mnie. Mam przeczucie, że ten utwór ma zadatki na letni hit. Może zyska w moich oczach po kilku przesłuchaniach. Na razie jestem bardziej na nie niż na tak. PS. Do moich przedmówczyń mogłyście nie słyszeć tej piosenki, bo jest stosunkowo nowa chyba z kwietnia.

    OdpowiedzUsuń
  7. W mój gust raczej też się nie wpasowała. ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...