"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

piątek, 4 maja 2018

KONKURS: Mój sukces 👍

Moi Drodzy,

Mam dla Was do wygrania 1 egzemplarz książki ,,Sukces rysowany szminką'' Anity Scharmach [zapowiedź - KLIK]
  
 Zadanie konkursowe:

Narysuj swój sukces szminką, czyli pokażcie coś, z czego jesteście dumni. Interpretacja dowolna 😏 

PS. Nie muszą to być skomplikowane rysunki plastyczne, wszak często w prostocie tkwi siła. 💃

Najciekawsze (moim zdaniem) zgłoszenie zostanie nagrodzone egzemplarzem książki ,,Sukces rysowany szminką''
 
  Fotki swoich prac proszę przysyłać na maila: kryniame@wp.pl

  Będzie mi miło, jeśli:

- zostaniesz obserwatorem mojego 
bloga
- zostaniem obserwatorem mojego profilu w Google +
- udostępnisz informacje o moim konkursie


Do dzieła!!! Naprawdę warto!


   Regulamin:
1. Organizatorem konkursu jest właścicielka bloga: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI
2. Sponsorem nagrody jest wydawnictwo Lucky.
3. Aby wziąć udział w konkursie należy nadesłać 
do organizatorki konkursu zdjęcie swojego rysunku, który przedstawia coś, z czego jest dumny
4. Konkurs trwa od 4 maja 2018 roku do 10 maja 2018 roku do godz. 23.59
5. Ogłoszenie zwycięzcy nastąpi 15 maja 2018 roku.
6. Nagrodą jest egzemplarz książki ,,Sukces rysowany szminką'' Anity Scharmach.
7. W konkursie mogą brać udział osoby posiadające blogi oraz anonimowy uczestnicy.
8. Konkurs skierowany do osób posiadających adres zamieszkania w Polsce.
9. Ze zwycięzcą skontaktuję się drogą mailową.
10. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)

8 komentarzy:

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...