Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

wtorek, 1 maja 2018

ZAPOWIEDŹ: ''SYN ZAKONNICY'' JOANNA JAX # pod patronatem medialnym LŚC

Miło mi poinformować, iż mój blog: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym książkę: ,,Syn zakonnicy” Joanny Jax.
O książce:

Historia fikcyjna, dla której inspiracją były wydarzenia, które mogły mieć miejsce w rzeczywistości. Zakazana miłość z czasów wojny, między oficerem niemieckim i siostrą zakonną. Owocem tego związku jest dziecko, które po latach dowiaduje się prawdy o swoich rodzicach i próbuje odzyskać tożsamość, jednak wciąż napotyka na mur milczenia. Kluczem do rozwiązania zagadki jest pamiętnik zakonnicy, który pisała przez niemal całe życie, a który po jej śmierci znika w tajemniczych okolicznościach. Komu zależy na tym, by człowiek będący owocem trudnej i niespełnionej miłości nigdy nie poznał prawdy? Czy ma to związek z ogromnym majątkiem? Co kierowało rodzicami, którzy oddali własne dziecko pod opiekę obcych ludzi? Czy zdołali odkupić swoją winę? W tej opowieści nic nie jest czarno-białe ani oczywiste, a autorka kolejny raz prowadzi nas przez meandry ludzkiej duszy i trudnych życiowych wyborów.

Moja rekomendacja:

 Premiera: 15.05.2018 r.



  Skusicie się?

25 komentarzy:

  1. Jestem bardzo ciekawa tej książki. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Książka idealna dla mnie. Gratuluję patronatu 💝

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! I znowu obie na okładce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję. Nie czytałam jeszcze nic tej autorki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję! Myślę, że ta powieść będzie rewelacyjna! Cóż za historia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba to nie jest książka dla mnie. Ale znam kogoś, komu mogłaby się spodobać 😂

    Pozdrawiam i zapraszam:
    Biblioteka Feniksa

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem mocno zaintrygowana. Takie historie uwielbia moja mama więc na pewno zadbam o to by książka pojawiła się w jej biblioteczce ;-) Myślę, że sama też pewnie, któregoś dnia się na nią skuszę ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie po nią sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio przeczytałam fragment tej powieści. A dzisiaj już ją zamówiłam. Nie mogłam się powstrzymać. ;) Bardzo polubiłam Joannę Jax za cykl ,,Zemsta i przebaczenie''. Jestem też ciekawa twojej recenzji na temat tej powieści.

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety książka nie dla mnie ale myślę że spodobałaby się mojej mamie :)
    Ps
    Czy będą jeszcze kiedyś, tutaj na blogu jakieś kreatywne konkursy z książkowymi nowościami? :) Zawsze wymyślała Pani super zadania! Chętnie wzięłoby się udział w takim konkursie ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. Postaram się niebawem zrobić jakiś kreatywny konkurs. Już mi nawet coś w głowie świta ;)

      Usuń
  11. Książka jakoś od razu mnie przyciągnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba nie przekonuje mnie, sam opis nie odrzucił. Nie mam pojęcia w jakim celu stworzona fikcyjna historia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Fabuła zapowiada się interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję patronatu!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem za! Gratuluję patronatu.

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję patronatu! Może być interesująco.

    OdpowiedzUsuń
  17. Interesująca zapowiedź. Gratuluję

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...