"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

czwartek, 24 maja 2018

ZAPOWIEDŹ: "99 dni lata" Katie Cotugno # pod patronatem medialnym LŚC

Miło mi poinformować, iż mój blog: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym powieść Katie Cotugno - "99 dni lata".
Dwaj bracia, jedna dziewczyna i trzy złamane serca…

Patrick był pierwszą miłością Molly i mieli zostać razem na zawsze… ale potem zakochała się w Gabie. Jego starszym bracie. Kiedy wszystko wyszło na jaw, całe miasto ją znienawidziło. Dlatego ostatnią klasę liceum spędziła w szkole z internatem. 

Teraz wraca do domu na lato. Przed nią długie 99 dni, podczas których będzie musiała zmierzyć się z dawnymi przyjaciółmi i obecnymi wrogami, prawdą i plotkami o sobie, a Gabe i Patrick nie pozwolą jej o sobie zapomnieć…

PREMIERA 6 CZERWCA




Skusicie się? 

19 komentarzy:

  1. Tę lekturę raczej polecę siostrze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno przeczytam. Zapowiada się cudowna wakacyjna lektura :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję patronatu:) Czekam na recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ode mnie również szczere gratulacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja lubiłam takie długie lata! Gratuluję patronatu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że i ja mogę jej patronować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na wakacje- książka idealna!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję patronatu! :) Książki bardzo jestem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak, zdecydowanie emocjonująca lektura się zapowiada :) Zapewne idealna na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje patronatu, a fakt faktem, książka idealna na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Książka zapowiada się niesamowicie ciekawie i może być idealną pozycją na początek lata! Nie możemy się już doczekać! :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...