"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

sobota, 12 maja 2018

Muzyczna sobota - Dobre, bo polskie 🎶

Moi Drodzy

W kolejnej odsłonie cyklu: Muzyczna Sobota - Dobre, bo polskie, proponuję piosenkę ,,W sumie nie jest źle'' w wykonaniu Maryli Rodowicz.

ogólnie rzecz biorąc

nie jest źle
z knajpy do knajpy przesuwam się



wiem gdzie stąpam
wiem gdzie noga
tam jest sufit
tu podłoga



w sumie nie jest źle
no bo cóż
ręce sprawne mam
i parę nóg
głowa kręci się
szyja też
powoli przesuwam się
w sumie nie jest źle
nie boli nic
wstaję i od razu chce się żyć
i na tyle lat, ile już mam
całkiem niezły jest mój stan



ogólnie rzecz biorąc
to mam fart
wybrałam asa z tali kart
dotykam głowy
i reszty ciała
i chyba dobrze, wszystko działa



w sumie nie jest źle
no bo cóż
ręce sprawne mam
i parę nóg
głowa kręci się
szyja też
powoli przesuwam się
w sumie nie jest źle
nie boli nic
wstaję i od razu chce się żyć
i na tyle lat, ile już mam
całkiem niezły jest mój stan

9 komentarzy:

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...