Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

sobota, 26 maja 2018

WYNIKI KONKURSU: Mama - jedno słowo, a tak wiele znaczeń

MOI DRODZY,

Podaję wyniki konkursu, w którym można było wygrać 1 egzemplarz książki ,,Tu i teraz'' Anety Grabowskiej.

 Dziękuję wszystkim uczestnikom za udział w konkursie i za nadesłanie bardzo przejmujących słów o swoich rodzicielkach. Wybór był szalenie trudny, ale w końcu udało mi się wyłonić zwycięzcę. Wielkie gratulacje dla:

Martucha
Moja Mama jest… czarownicą! Mimo swego wieku potrafi nieźle brykać i rozrabiać, a jej wyczyny z młodości wciąż bawią rodzinkę.  Jak widać poczucia humoru też mej Mamie nie brakuje. Ma dystans do siebie i potrafi się wygłupiać, zwłaszcza przed wnukami. Czasami potrafi bzdurą doprowadzić mnie do szewskiej pasji, a innym razem gdy mam wisielczy humor lub ciężki dzień rozbraja mnie tekstami i po chwili razem chichoczemy. A jak czaruje krzyżykami… na kanwie! Pozazdrościć talentu!

Gratuluję!

💞💞💞

I już teraz zapraszam na kolejny konkurs, który ogłoszę już niebawem. Bądźcie czujni, gdyż będą ograniczenia czasowe 😏

11 komentarzy:

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...