"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

piątek, 7 grudnia 2018

KALENDARZ ADWENTOWY - DZIEŃ 7/24 ⏱

Moi Drodzy,

Jesteście ciekawi, co kryje się pod siódmą paczuszką z wyjątkowego kalendarza adwentowego od wydawnictwa Czwarta Strona?


Tym razem otrzymałam: Planer taki jak Ty od Gabrieli Gargaś.

Zaplanuj cudowny czas razem z Gabrielą Gargaś! 
Jesteś przedsiębiorczą kobietą, artystką, blogerką albo mamą na pełny etat? A może czujesz, że masz za mało czasu dla siebie i bliskich? 
Gabriela Gargaś stworzyła ten planer z myślą o Tobie! 
Autorka bestsellerowych powieści obyczajowych pomoże Ci zaplanować dni pełne obowiązków i weekendy totalnego odpoczynku. Będzie wspierać Cię w realizacji Twoich celów, a w trudnych chwilach rozbawi jak nikt inny. Ciepłe słowa i motywujące rady Gabrieli Gargaś będą Ci towarzyszyć każdego dnia.  
Zapisz cele, które są dla Ciebie naprawdę ważne, przestań przejmować się opiniami innych i posłuchaj siebie.
Już dziś zacznij spełniać swoje marzenia!



 A Wy lubicie podobne organizery, czyli kalendarz, planer i notes w jednym?

17 komentarzy:

  1. Bardzo chciałaby mieć ten planer. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam Kalendarz z cytatami Pani Kordel, całkiem fajny. Na ten się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ahh, taki kalendarz adwentowy to cudowna sprawa! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam u siebie ten planer i bardzo go sobie cenię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny, ja w 2016 zrobiłam sam dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Planery i kalendarze to zdecydowanie nie dla mnie rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. No to teraz możesz planować kolejne patronaty, konkursy i cudowne recenzje :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie brakuje tylko małego kalendarza na biurko. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A mnie ten planer nie specjalnie się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę! Sama chciałabym mieć taki planner. :)


    Zapraszam do siebie na nowy post > https://hiddenxguns.blogspot.com/2018/12/trzy-powody-dla-ktorych-warto-zakupic.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow :-) To moje tegoroczne marzenie :-) Muszę chyba raz jeszcze napisać list do Mikołaja ;-) Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudny, bardzo przydają się takie planery:)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...