Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

poniedziałek, 10 grudnia 2018

KALENDARZ ADWENTOWY - DZIEŃ 10/24 ⏱

Moi Drodzy,

Jesteście ciekawi, co kryje się pod dziesiątą paczuszką z wyjątkowego kalendarza adwentowego od wydawnictwa Czwarta Strona?


Tym razem otrzymałam: przeurocze skarpetki (stopki) świąteczne 😙




 A Wy lubicie ubrania z motywem świątecznym?

12 komentarzy:

  1. Jak dzieci były małe miały sweterki i bluzeczki z motywem świątecznym . Ja osobiście nie przepadam za tego typu ubraniami , To bardziej jest w stylu amerykańskim niż u nas ale jeśli ktoś lubi ja nie mam nic przeciwko temu by się ubrał w taki swetrek z motywem swiatecznym . Każdy z nas jest inny i ma inny gust i ubierze się jak chce w te swieta .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wolę typowe odświętne ubrania niż te z motywem świątecznym. Co nie zmienia faktu, że powyższe stopki zamierzam w święta założyć :)

      Usuń
    2. Ja na święta kupiłam sobie świąteczne kapcio skarpetki. 😊

      Usuń
  2. Przyznam że w okresie okołoświątecznym uwielbiam takie motywy!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajowe! Ja w weekend złożyłam zamówienie, a w nim były skarpetki...czytelnicze! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne skarpetki ;). Nie jestem fanką typowo "świątecznych" ciuchów jak swetry z bałwankiem, czy z Mikołajem, ale takie skarpeciory bym sama chętnie założyła ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czwarta Strona zadbała również o to, by stopy nie zmarły :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...