Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

piątek, 14 grudnia 2018

KALENDARZ ADWENTOWY - DZIEŃ 14/24 ⏱

Moi Drodzy,

Czas na czternastą paczuszkę z wyjątkowego kalendarza adwentowego od wydawnictwa Czwarta Strona. Co się pod nią kryje?


Tym razem w moje ręce trafiła metalowa foremka do wykrawania ciastek w kształcie aniołka.




 A Wy lubicie piec słodkości?

9 komentarzy:

  1. O tak! A moja 3,5 letnia córcia jak tylko słyszy: "robimy ciasto/babeczki" jest pierwsza w kuchni i wyciąga mąkę i cukier z szafki 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię jeść, siostra jest bardziej od pieczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie, w tym roku już piekliśmy pierniczki w różnych kształtach. Aniołka również. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie znalazła się gwiazda betlejemska :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś piekliśmy co tydzień, teraz kupujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozumiem, że teraz nie pozostaje Ci nic innego jak...upiec piernika:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. cos dla mniej, ja bym piernikow napiekla cale wiadro!! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I od razu chce się piec pyszne ciasteczka :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...