Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

środa, 5 grudnia 2018

KALENDARZ ADWENTOWY - DZIEŃ 5/24 ⏱

Moi Drodzy,

Czas na piątą paczuszkę z wyjątkowego kalendarza adwentowego od wydawnictwa Czwarta Strona. Co się pod nią kryje?


Tym razem w moje ręce trafiła powieść ''O pisaniu na chłodno'' Remigiusza Mroza.




 Lubicie twórczość Remigiusza Mroza? Macie w planach bądź czytaliście już powyższą publikację?

13 komentarzy:

  1. Lubię książki autora, ale z tą nie planuję się zapoznawać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w końcu muszę poznać twórczość autora :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię jego twórczość. Tę też mam w planach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na ten moment nie zamierzam zaczynać przygody z twórczością pana Mroza, ale kto wie, może kiedyś...

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna sprawa z tym kalendarzem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny taki kalendarz adwentowy książkowy- zazdroszczę :)

    A prozę Mroza lubię, ale nie wszystkie książki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Książkę mam w planach zakupowych... do biblioteki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny kalendarz adwentowy, pełen niespodzianek każdego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nic nie czytałam tego autora. Zastanawiam się, czy On rzeczywiście pisze na chłodno, bo tempo pisania ma zabójcze :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow :-) Kolejna książka, która mi się marzy :-) Super prezenty :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem ciekawa co takiego zdradza Mróz w tej książce :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...