Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

niedziela, 2 grudnia 2018

WYNIKI KONKURSU: Mikołaju Święty, przynieś mi prezenty!

MOI DRODZY,

Podaję wyniki konkursu, w którym można było wygrać ,Królową gwiazd' Agnieszki Walczak-Chojeckiej. [opis-klik]

Dziękuję wszystkim uczestnikom za udział w konkursie. Przyszło kilka bardzo ciekawych listów, toteż miałam spory dylemat ze wskazaniem zwycięzcy. Niestety mogę nagrodzić tylko jedną osobę, dlatego postanowiłam wyróżnić Darię Kowalczyk, której tekst najbardziej przypadł mi do gustu.



 Chciałam również wyróżnić list Patrycji, który porusza bardzo ważny problem. Przeczytajcie sami. 

Kochany Mikołaju!

Mam nadzieję, że nie wylądowałam od razu w jakimś pojemniku przeznaczonym dla listów od niegrzecznych dzieci. Nie byłam aniołkiem, przyznaje się bez bicia, ale znowu aż tak źle nie było. Zresztą dzisiaj nie chodzi o mnie, dlatego proszę o przeczytaniu tego listu z dwa razy większą życzliwością.

Mojej przyjaciółce niedawno zmarł tata, bardzo się załamała. Pamiętam jak nie było jej przez tydzień w szkole. Nikt z naszej klasy nie wiedział o co chodzi. Nie odpisywała na SMS-y, ani na Facebook'u, aż w końcu nasza pani wychowawczyni zadzwoniła do jej mamy. Tak się dowiedzieliśmy co się stało. Gdy wróciła oferowaliśmy jej pomoc, jednak ona z niej nie skorzystała. Minęło od tamtej chwili już kilka tygodni, może z 4-5. Zaczęła się zima, a ona dalej chodzi w wiosennej kurtce. Zwracałam jej uwagę, że już jest zimno itd., jednak ona zarzekała się, że jest ciepło. Dwa dni temu widziałam jak trzęsła się na ławce czekając na autobus. Przypomniałam sobie wtedy, że u niej w domu tylko jej tata pracował, który teraz już nie żyje. Myślę, że po prostu nie ma pieniędzy na cieplejszą kurtkę. 

Dlatego, drogi Mikołaju, z całego swojego serca chciałabym Cię poprosić o jakąś ładną i ciepłą kurtkę dla niej. Myślę, że gdy zobaczy ją w Wigilię pod choinką będzie naprawdę szczęśliwa, chociaż jest to tak mała rzecz. Byłabym bardzo wdzięczna, gdyby się udało.


Sytuacja jest rzeczywiście niezwykle trudna i bardzo delikatna. Niemniej jednak, wydaje mi się, że warto spróbować zrobić zrzutkę na ciepłą kurtkę dla koleżanki i znaleźć jakiś sposób, żeby jej przekazać prezent. Może nauczycielka coś w tej kwestii podpowie? 
A może Wy, Drodzy Czytelnicy, macie jakieś inne pomysły? 

💔💔💔

Laureatce serdecznie gratuluję i pozdrawiam Wszystkich bardzo serdecznie!

7 komentarzy:

  1. Moje gratulacje Naprawdę zasłużona wygrana. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny wpis. Gratuluję akcji. Oba listy do Mikołaja są wspaniałe. I wzruszające. Przy drugim wręcz oczy mi zwilgotniały. Mam wielką nadzieję, że Dziewczyna, o której mowa w tym liście, dostanie kurtkę i wszystko, co najlepsze. Co do pierwszego listu - pozazdrościć temu chłopakowi takiej Dziewczyny. Jeszcze raz gratuluje zorganizowania tego konkursu i takiego odzewu. Gratuluje też wyróżnionym osobom. Pozdrawiam serdecznie Autorkę bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za pozdrowienia i wzajemnie życzę wszystkiego dobrego ❤

      Usuń
  3. Wyróżniony wpis faktycznie ma przesłanie. Jeśli pojawi się akcja związana z tą sytuacją, bardzo proszę o informację :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...