Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

poniedziałek, 3 grudnia 2018

KALENDARZ ADWENTOWY - DZIEŃ TRZECI ⏱

Moi Drodzy,

Czas  na trzecią paczuszkę z wyjątkowego kalendarza adwentowego od wydawnictwa Czwarta Strona. Co się pod nią kryje?


Tym razem w moje ręce trafiła powieść "Uwierz w miłość, Calineczko'' Natalii Sońskiej.




 Lubicie książki z motywem świątecznym? Skusicie się na powyższą publikację?

13 komentarzy:

  1. Ciekawa sprawa z tym kalendarzem adwentowym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten kalendarz jest super. Sama nie wiem, czy miałabym tyle cierpliwości i samozaparcia, żeby go sobie tak pomału dawkować. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz jestem na etapie opowieści świątecznych więc ta jak najbardziej dla mnie:D
    Fajny ten Twój kalendarz:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejność świetna niespodzianka. Książka również gości w mojej biblioteczce. 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten kalendarz jest genialny! Super, że rozpakowujesz paczuszki i dzielisz się z nami ich zawartością ;).

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam. Lubię świąteczne powieści.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam na tą książkę ogromną chęć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym ją przeczytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zrób potem podsumowanie, jakie rzeczy były, bo mam wrażenie, że część tych postów na pewno przegapię :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Mega pomysł z tym kalendarzem adwentowym :-) Chyba jesteś przeszczęśliwa? Ja skakałabym z radości gdyby ktoś mi taki sprawił :-)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...