"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

niedziela, 16 grudnia 2018

KALENDARZ ADWENTOWY - DZIEŃ 15/24 ⏱

Moi Drodzy,

Z przyczyn ode mnie niezależnych wczoraj nie mogłam opublikować piętnastej paczuszki z wyjątkowego kalendarza adwentowego od wydawnictwa Czwarta Strona. Czynię więc to dzisiaj. Co się pod nią kryje?


Tym razem w moje ręce trafiła powieść ''Anioł na śniegu'' Joanny Szarańskiej.



 Lubicie twórczość Joanny Szarańskiej? Macie w planach bądź czytaliście już powyższą publikację? 

4 komentarze:

  1. Nie czytałam, ale siostra lubi jej twórczość.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę takiego kalendarza adwentowego;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam dylemat co kupić na promocji w empiku 3+1 i wybrałam inne świąteczne pozycji, ale chyba będę musiała wskoczyć po kolejną. :D
    ~Pola z www.czytamytu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...