Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

niedziela, 23 grudnia 2018

KALENDARZ ADWENTOWY - DZIEŃ 23/24 ⏱

Moi Drodzy,

Czas na dwudziestą trzecią paczuszkę z wyjątkowego kalendarza adwentowego od wydawnictwa Czwarta Strona. Co się pod nią kryje?


Tym razem w moje ręce trafiła wełniana włóczka o pięknym intensywnie zielonym kolorze.




 Umiecie robić na drutach?

14 komentarzy:

  1. Oby stała się informacją do wykonania pięknego rękodzieła. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie umiem robić na drutach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie umiem robić na drutach, ale na szydełku i owszem ;). Ciekawe skąd się wziął pomysł na taki prezent...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kiedyś próbowałam, nawet ok mi idzie, ale nie mam do takich wyrobów cierpliwości :D. Włóczkę możesz do czegoś innego wykorzystać, bo jedna i tak na mało starczy :). Pomysłów w internecie jest dużo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Potrafię robić na drutach. W dzieciństwie babcia wraz z mamą nauczyły mnie posługiwać się drutami i szydełkiem. Robiłam ubranka dla lalek ;) Ale już tyle lat nic nie wydziergałam

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś na zajęciach technicznych w szkole podstawowej nas tego uczono. Stare dzieje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Coś dla mojej mamy, choć nie wiem, co da radę wydziergać z jednego małego motka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow piękny kolor :)
    ale faktycznie co się da wydziergać z jednego motka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor kompletnie nie w moim guście, ale rozumiem zielone przesłanie. Robić potrafię i na drutach i na szydełku.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja kiedyś trochę robiłam na drutach i ostatnio mnie naszło, żeby do tego wrócić.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna włóczka :), wiedziałabym co z niej zrobić :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...