Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

czwartek, 6 grudnia 2018

KALENDARZ ADWENTOWY - DZIEŃ 6/24 📆

Moi Drodzy,

Jesteście ciekawi, co kryje się pod szóstą paczuszką z wyjątkowego kalendarza adwentowego od wydawnictwa Czwarta Strona?


Tym razem otrzymałam Bajkogry: Pasikonik i Mrówka 😊 Idealna rozrywka na zimowe wieczory.




 A Wy lubicie gry planszowe?

14 komentarzy:

  1. Muszę przyznać, że już dawno nie grałem w żadną planszowa grę, a mam na to wielką ochotę. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie to fajne!
    No to chyba mam pomysł na jeden prezent, który spędzał mi sen z powiek

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki świetny kalendarz!
    Gry planszowe uwielbiam. Właśnie dzisiaj Mikołaj nam przyniósł Trivial Pursuit.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam! Cudowny Mikołaj :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna ta książka. Jak będę miała okazję to przynajmniej ją przejrzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież to gra planszowa..... ,w którą swoją drogą chętnie bym zagrała!

      Usuń
  6. Ja także od dawna nie grałem w żadną planszówkę :) Cudny Mikołaj :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię, ale ostatnio rzadko w nie gram.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gry planszowe to fajna sprawa, ta wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z planszówek najbardziej lubię scrabblle. Po książkach to moja ulubiona rozrywka :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...