"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

poniedziałek, 17 czerwca 2019

ZAPOWIEDŹ: ''Powrót do źródeł'' Małgorzata Kasprzyk # PATRONAT MEDIALNY

Moi Drodzy,
1 lipca, pojawi się w księgarniach ''Powrót do źródeł'' Małgorzaty Kasprzyk.
Powieść przedstawia dzieje szlacheckiej rodziny z Podlasia, w której dominują piękne kobiety i wspaniali mężczyźni ponad wszystko ceniący honor. Chociaż pielęgnują tradycyjne wartości i prowadzą spokojne życie, nie udaje im się umknąć zawirowaniom historii, takim jak powstanie styczniowe oraz dwie wojny światowe. Kilku z nich ginie, a kiedy wszystko wskazuje na to, że ród wygasł, niespodziewanie wyłania się potomek zupełnie inny od swoich przodków. Urodzony i wychowany za granicą – nie do końca wie, co to znaczy być romantycznym Polakiem…


Ja jestem oczarowania tą powieścią. Przecudowna! Gorąco polecam!

12 komentarzy:

  1. Będę mieć tę pozycję na uwadze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo lubię sagi rodzinne, więc to coś dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja raczej odpuszczę :)
    http://whothatgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam w takim razie na obszerniejszy wpis z Twoimi wrażeniami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sagi rodzinne to nie to co lubię najbardziej ale...okładka piękna:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapowiada się nieco... romantycznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Znając wcześniejsze książki autorki jestem pewna, że i ta jest świetna, a może i jeszcze lepsza od poprzednich 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Skoro Ciebie oczarowała, musi być godna uwagi.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...