Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

środa, 13 września 2017

ZAPOWIEDŹ: ''Consolation'' Corinne Michaels - pod patronatem medialnym LŚC

 Miło mi poinformować, iż mój blog: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym książkę: „Consolation'' Corinne Michaels.

.
Znakomita powieść dla fanek Colleen Hoover. Poruszająca historia, którą pokochały tysiące czytelniczek!
Uzależniająca. Intensywna. Emocjonująca.

To opowieść o złamanych sercach, tęsknocie, słodko-gorzkim smaku zakazanego owocu.

Porywająca. Wzruszająca. Chwytająca za serce.

Tej historii nie zapomnisz. A kiedy poznasz jej zakończenie, będziesz marzyć o tym, aby natychmiast poznać jej dalszy ciąg!

Liam nie miał być moim szczęśliwym zakończeniem. Nawet nie byłam nim zainteresowana. Był najlepszym przyjacielem mojego męża – zakazanym owocem. Tyle że mój mąż nie żyje, a ja czuję się samotna. Tęsknię za nim i ląduję w ramionach Liama.

Jedna wspólna noc zmienia wszystko. Teraz muszę zdecydować, czy naprawdę go kocham, czy jest dla mnie tylko nagrodą pocieszenia.


„Książka w najwyższym stopniu uzależniająca. To ten rodzaj powieści, którą bierzesz do ręki i nagle uświadamiasz sobie, że jesteś już w połowie i ledwie miałeś czas na złapanie tchu”. - Aestas Book Blog

„Piękna, intensywna, emocjonalna opowieść, która sprawia, że zaczynasz wierzyć, że miłość ma moc zdolną uleczyć złamane serca”. - Claire Contreras, autorka bestsellerów New York Times i USA Today

„Chwytający za serce, przepięknie napisany i idealnie rozwijający swoje tempo. Mogę oficjalnie potwierdzić, że Michaels stworzyła jeden z moich ulubionych współczesnych romansów roku!” - Whitney Gracia Williams, autorka bestsellerów New York Times i USA Today

Premiera: 11.10.2017 



Recenzja bliżej premiery. Będą też konkursy :) 
 
 Gwarantuję, że ta powieść uzależni Was od siebie 💕

👄👄👄

A teraz niespodzianka. Ruszyła PRZEDSPRZEDAŻ „Consolation''. Kupujcie! Naprawdę WARTO!
 
A na koniec zachęcam do polubienia fanpage Wydawnictwa Szósty Zmysł – przecudowną stronę dla kobiet, które czytają wszystkimi zmysłami… 💘

25 komentarzy:

  1. Jestem zainteresowana. Książka mogłaby mi się spodobać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chcę!! Boże, tak pięknie o tym piszesz! :D
    Czekam na konkurs!

    OdpowiedzUsuń
  3. Będę niedługo czytać. Nie mogę się doczekać. Wydawnictwo Szósty Zmysł ogromnie mi się spodobało. Ich propozycje są tak jakby przygotowane dla mnie. Oby się spodobało, ponieważ zapowiedzi są idealnie w mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już sama okładka przyciąga. Gratuluję patronatu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję! Czekam na tę książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie mam na nia chrapkę :) Gratuluję patronatu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Okładka taka dość typowa, ale fabuła ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję patronatu :) Policzyłaś, ile ich już masz?

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow zapowiada się super :)
    Z chęcią przeczytam!
    Gratulacje ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Powieść idealnie wpasowująca się w mój gust :) Będę ją miała na uwadze :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję, trafiłaś na cudowną powieść :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje! oczywiscie czekam an wiecej informacji a poki co czekam cierpliwie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję patronatu! Seria zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojejku, czuję, że to będzie świetna książka i aż nie mogę wytrzymać żeby dostać już je w swoje łapki i zacząć czytać! ^^ Szczególnie, że lubię Hoover! :)

    Pozdrawiam
    volusequat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Czuję, że będzie super i czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie rozumiem, jak jest z numeracją tego cyklu, bo na Good Reads "Consolation" jest trzecim tomem serii "Salvation". Pogubiłam się ;) Chyba, że tomy się ze sobą nie łączą. W każdym razie książka zapowiada się ciekawie. Pewnie będzie sporo wzruszeń.
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Czekam na recenzję, ale już sam opis bardzo mnie zainteresował :) Ania

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję patronatu i czekam na recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję patronatu! Właśnie jestem w trakcie lektury. ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ciekawy tytuł 😘 Kocham twórczość Colleen Hoover 💗💗

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...