Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

sobota, 1 kwietnia 2017

Muzyczna sobota - Dobre, bo polskie!

Kochani

W kolejnej odsłonie cyklu: Muzyczna Sobota - Dobre, bo polskie, proponuję piosenkę ,,Wracam'' LASERY.

Zespół Lasery tworzy trzech muzyków. W grudniu 2016 roku nagrali pierwszy singiel "Wracam". W piosence gościnnie wystąpił Łukasz Moskal, który współpracuje m.in. z Moniką Brodką.

Utwór promujący HGTV Home & Garden został napisany specjalnie na potrzebę reklamy. W ekspresowym tempie stał się popularny w serwisie YouTube i Deezer, gdzie jest czwartym najchętniej udostępnianym kawałkiem.


.
Droga zostaje w tyle
I światła miasta.
Wyłączam się na chwile
Do siebie wracam.
Zostanę dzisiaj tu.
Nie potrzebuje słów. 
 
Wracam do domu
Dom to tam gdzie jesteś Ty.
To takie proste
Tylko tam chce teraz być.
Zostanę dzisiaj tu.
Nie potrzebuje słów. 
 
Gdzie byłaś gdy nie było
Wokół nikogo.
Nie mów mi tego nigdy
Bądź dla mnie sobą
Zostanę dzisiaj tu
Nie potrzebuje slow.

Wracam do domu
Dom to tam gdzie jesteś Ty.
To takie proste
Tylko tam chcę teraz być.
Zostanę dzisiaj tu.
Nie potrzebuje słów. 
 
Znasz mnie tak jak nikt inny nie zna
Już nie będzie tak łatwo przestać
Za późno! Za późno! Za późno!
Za późno! Za późno! Za późno!

20 komentarzy:

  1. Lubię ten twój cykl. Można sobie powspominać. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja się dzięki Tobie dokształcę muzycznie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zaczęłam czytać ten wpis to myślałam,że nie znam tej piosenki.Jak ją odtworzyłam to stwierdziłam,że jest inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio ta piosenka cały czas chodziła mi po głowie :)
    Pozdrawiam

    I feel only apathy

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety nie przepadam za polską muzyką.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna piosenka. Wcześniej jej nie znałam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super piosenka :) Chociaż już chyba zawsze będzie mi się kojarzyć z reklamą pewnej stacji telewizyjnej :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiesz, czytam Twoje posty regularnie, ale jeszcze nie znalazłam ani jednej książki, która by była w moim guście. Ta piosenka też nie w moich klimatach. Jeszcze nie widziałam bloga, który by się tak bardzo różnił gustem od mojego. Chyba się starzeję. Pozdraiwam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybyśmy wszyscy byli tacy sami, świat byłby nudny. Więc chyba dobrze, że mamy zgoła odmienne gusta :)

      Usuń
    2. Tak, często mnie intryguje, gdy przeglądam półkę 'Chcę przeczytać' znajomych. Całkiem inne tytuły, o których nawet nie słyszałam.
      Ale mi to nie przeszkadza.

      Usuń
  9. Piosenkę znam i bardzo mi się podoba, mimo, że to nie do końca moje klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prawdę powiedziawszy pierwszy raz słyszę tę piosenkę ;)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...