"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

wtorek, 11 kwietnia 2017

ZAPOWIEDŹ: ''Nie pytaj dlaczego'' Magdalena Trubowicz - pod patronatem medialnym LŚC

Miło mi poinformować, iż mój blog: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym książkę: ''Nie pytaj dlaczego'' Magdaleny Trubowicz.
 

Kontynuacja losów Matyldy Nowickiej – bohaterki znakomitej powieści Drugie życie Matyldy. Po niespodziewanym rozstaniu z ukochanym synem Matylda podejmuje heroiczną walkę o jego odzyskanie. Wspiera ją ukochany Rafał, rodzeństwo, przyjaciele… a także detektyw Dawid Jarosz – kolejna mroczna postać z przeszłości Matyldy. Kobieta toczy bój z milionami fałszywych tropów, ale także z samą sobą i nękającymi ją wciąż wątpliwościami. Okazuje się bowiem, że odzyskanie Oskara wymaga więcej poświęcenia i ofiar, niż ktokolwiek jest w stanie sobie wyobrazić. A zupełnie nowe, zaskakujące okoliczności i zwroty akcji dokładają kolejnych kamieni na już i tak wyboistej drodze. Kiedy spośród mglistej nawałnicy zdarzeń zaczynają się wyłaniać klarowne rozwiązania, w Matyldę Nowicką wstępuje nowa siła i wiara w nadchodzący kres jej życiowych zakrętów. Nie wie jednak, że – jak mawiał Charles Dickens – „Życie to łańcuch połączonych z sobą rozstań„.
 
***
 
 Miałam również przyjemność napisać rekomendację do tej pięknej powieści.
 
    
Premiera: 20  kwietnia



Recenzja w okolicach premiery. Będą też konkursy :) 

Jesteście zainteresowani tym tytułem?

24 komentarze:

  1. skoro to kontynuacja wypadaloby przeczytac poprzednia ale skoro widze aptronat to cos musi byc na rzecyz bo Ty dobre masz ksiazki :D gratuluje i zycze kolejnych sukcesow :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przede mną wciąż pierwsza część, po którą niebawem sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejny patronat! Brawo! Podoba mi się tytuł :)
    s-a

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! Bardzo mi się spodobała pierwsza część i jestem ciekawa kontynuacji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawi mnie ile Ty masz już tych patronatów :) ze sto ? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję:) Czekam na recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem ciekawa dalszych losów Matyldy.
    Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze by było poznać I część

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem już po lekturze pierwszej części. Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie czytałam pierwszej części więc mam trochę do nadrobienia. Gratuluję natomiast patronatu! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję patronatu, lecz po książkę raczej nie sięgnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje! I kolejna książka do mojego stosiku, bo pierwszą część również chciałabym przeczytać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zwykle gratuluję ;)

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluje :) co prawda nie czytałam pierwszej części ale myśle , ze sie skuszę . Muszę zwalczyć moja niechęć do polskich autorek i myśle ze to dobry start .

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję! Tom pierwszy jeszcze przede mną, ale jeśli przypadnie mi do gustu, to chętnie sięgnę też po kontynuację. ;) No i super, że okładki zostały zachowane w tym samym klimacie. ;)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...