Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

niedziela, 30 kwietnia 2017

KONKURS: Zabierz książkę na majówkę

Moi Drodzy

Sezon majówkowy czas zacząć! Najlepiej z ciekawą książką. Dlatego mam dla Was aż 4 świetnie powieści do zdobycia. Co należy zrobić?

Wybierz jedną z zaprezentowanych przeze mnie książek i ''zaproś'' ją na majówkę.  

Do wyboru: 
''Wędrowne ptaki'' Karoliny Wilczyńskiej, ''Jeszcze raz'' Agaty Przybyłek, ''Wszystkie moje Zmartwychwstania'' Iwony Żytkowiak oraz  ''Nie pytaj dlaczego'' Magdaleny Trubowicz.

Forma dowolna. Można napisać oficjalne zaproszenie, można oczarować jakimś wierszem, narysować rysunek, nagrać krótki filmik bądź stworzyć unikalne memy ze swoim zdjęciem. Wybór pozostawiam Wam. Spośród wszystkich zgłoszeń wybiorę 4 osoby, które otrzymają wybraną przez siebie książkę.
(Odpowiedzi walczące o dany tytułu książki będę rozpatrywała indywidualnie).

Wszelkie prace graficzne lub pliki wideo proszę przysyłać na maila: kryniame@wp.pl

 ___

Będzie mi miło, jeśli:

- zostaniesz obserwatorem mojego
bloga
- zostaniem obserwatorem mojego profilu w Google +
  - polubisz fanpage mojego bloga na Facebooku
- udostępnisz informacje o moim konkursie


Do dzieła!!! Naprawdę warto!


   Regulamin:
1. Organizatorem konkursu jest właścicielka bloga: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI
2. Sponsorem nagrody jest wydawnictwo Czwarta Strona, wydawnictwo Replika oraz wydawnictwo Videograf SA.
3. Aby wziąć udział w konkursie należy wybrać jedną z czterech zaproponowanych przeze mnie książek i dowolną formą ''zaprosić'' ją na majówkę.
4. Konkurs trwa od 30 kwietnia 2017 roku do 5 maja 2017 roku do godz. 23.59
5. Ogłoszenie zwycięzców nastąpi 8 maja 2017 roku.
6. Nagrodą są książki: ''Wędrowne ptaki'' Karoliny Wilczyńskiej, ''Jeszcze raz'' Agaty Przybyłek, ''Wszystkie moje Zmartwychwstania'' Iwony Żytkowiak oraz  ''Nie pytaj dlaczego'' Magdaleny Trubowicz.
7. W konkursie mogą brać udział osoby posiadające blogi oraz anonimowy uczestnicy.
8. Konkurs skierowany do osób posiadających adres zamieszkania w Polsce.
9. Ze zwycięzcą skontaktuję się drogą mailową o ile zapoda swój adres mailowy w poście konkursowym. W przeciwnym razie w ciągu 7 dni laureat musi sam się ze mną skontaktować. Po upływie tego czasu nagroda przepada.
10. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)

25 komentarzy:

  1. hm korci mnie ta książka Karoliny Wilczyńskiej:) myślę że z chęcią bym z nią czas spędziła:)

    OdpowiedzUsuń
  2. My nigdzie nie wyjeżdżamy w tym roku. (chyba;)). Ja rozgladam sie za jakąś dobra fantastyka do poczytania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super.... Coś wymyślę :) Życzę wszystkim słoneczka, żeby powstały efektowne, zadowalające prace w plenerze najlepiej, bo co to za majówka w domu na kanapie....
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam "Wędrowne ptaki"! Świętujemy już dziś, zaczynając od moich urodzin. Będzie tort, mnóstwo słodyczy, coś do picia, oczywiście nie zabraknie też muzyki, prezentów i znajomych ludzi, także nie rozczarujesz się. Następnego dnia pojedziemy na piknik rodzinny. Spotykają się tam rodziny dzieci niepełnosprawnych, ale mimo wszystko uwierz mi, można się wspaniale bawić! Niepełnosprawne dzieci mają w sobie wiele empatii, ciepła i zawsze możesz liczyć na uśmiech czy uścisk. Trzeciego dnia spotkamy się z resztą rodziny. Będzie paru wujków, cioć i cała gromada dzieci. Będziesz mieć okazję posłuchać naprawdę śmiesznych rozmów i "kłótni". Ostatni dzień prawdopodobnie spędzimy we dwoje, w spokoju. Licz na refleksyjno-filozoficzną rozmowę i głębsze dysputy. Będą nam towarzyszyć litry herbaty i jakieś czekoladowe ciastka oraz koc i łóżko. Mam nadzieję, że odpowiada Ci taki weekend. Do usłyszenia!
    sylwucha_k@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Wędrowne ptaki chciałbym zabrać na wycieczkę do Lublina, Kazimierza Dolnego i okolic. Dobre towarzystwo zawsze mile widziane, w tym dobrej książki również :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Od dwóch lat i siedmiu miesięcy nie przespałam nocy, nie mam siły tworzyć zdjęć memów czy wierszyków. Zdecydowanie wolę tę energię przeznaczyć na czytanie książki "Wszystkie moje zmartwychwstania" którą zapraszam do siebie na majówkę i po majówkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ty Cyrysiu potrafisz jak nikt inny człowiekowi otworzyć oczy i poprawić humor.Ja swoją majówkę spędzę w domu,bo muszę siedzieć z matka męża staruszką 92 letnią,ale oczywiście siedzieć będę w zacnym towarzystwie ukochanych moich książek.Dla poprawienia nastroju Rogoziński i jego "Do trzech razy śmierć",a by odbyć podróż w czasie pani Małgorzata Gutowska Adamczyk i jej cudowna powieść "Fortuna i namiętność"A ochotę mam na "Wędrowne ptaki">Życzę miłego wypoczynku.Jola
    jolunia559@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Po dniach niepokoju i strachu co wykaza wyniki badan potrzebuje spokoju i wyciszenia ,wiec odpoczywam na moim balkonie (4m x 2m) i z mila checia zaprosilabym Nie pytaj dlaczego.

    OdpowiedzUsuń
  9. ''Jeszcze raz'' Agaty Przybyłek
    Zapraszam Cię miła książeczko, na moje wygodne łóżeczko, poleżymy, poczytamy i od dnia codziennego poodpoczywamy. Później na rowerek wsiądziemy i nad jezioro pojedziemy, a gdy pogoda dopisze znajdę pod drzewem skromne zacisze, aby w spokoju Cię poczytać i delektować się każdą Twą literą, napełnić umysł dobrą energią, uciec od trosk życia codziennego i od dnia monotonnego."Jeszcze raz" pakuj się do koperty i zapraszam Cię do mnie w te pędy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Marzą mi się "Wędrowne ptaki",
    a że tutaj jest konkurs taki,
    to gram z zapałem wielkim,
    chcę mieć tu miano bohaterki!
    Kto w swoje marzenia nie wierzy,
    ten nie będzie zębów szczerzył,
    a uśmiech jest w życiu ważny,
    poprawia wygląd, samopoczucie i ogólnie to jest zaszczyt!
    W świecie pełnym wad i złości
    w ludziach często brakuje radości,
    a więc dajcie książkę mi,
    ja dziś o niej będę śnić
    I zapewniam tutaj wszystkich,
    że "Wędrowne ptaki" memu sercu są bliskie...

    OdpowiedzUsuń
  11. "Jeszcze raz" zapraszam Cię na moją majówkę,
    "Jeszcze raz" pozwól mi ugotować coś Ci,
    "Jeszcze raz" spraw, bym się uśmiechnęła.
    Zapraszam się "Jeszcze raz", choć nigdy w ręku Ciebie nie miałam,
    Zapraszam się po raz ostatni i przyjmij me zaproszenie... kochana książko "Jeszcze raz" Agaty Przybyłek

    OdpowiedzUsuń
  12. "Jeszcze raz" zapraszam na majówkę w Świętokrzyskie. Cisza, spokój, świeże powietrze. Idealne warunki na małe co nie co z książką.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy pomysł na konkurs! Ciekawi mnie, jakie zaproszenia napłyną i na które skuszą się książki! ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłoszenie wysłane, tylko Nie pytaj dlaczego :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. :-)
    J uż nasz przydomowy ogródek gotowy
    E ch!, ile pracy kosztował – ból głowy!
    S zczególnie ławeczka ogrodowa czeka na Ciebie
    Z promykami słońca przyjmie serdecznie do siebie!
    C ałym sercem zapraszamy cudowna KSIĄŻKO!
    Z echciej zawitać, a przyjmiemy Cię gorąco!
    E ntuzjastycznie Ciebie w ogrodzie powitamy!

    R adośnie przytulimy i chętnie przeczytamy!
    A zapach konwalii majowych otuli Cię wokoło,
    Z awitaj do nas! Prosimy, będzie z Tobą wesoło! ;-)

    e-mail: maria_broda@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Choć majówka się skończyła
    Kilka dni wolnych jeszcze mam
    Gdyby pogoda nas dopieściła
    Wybrać się można do Raju bram
    Do Edenu przyrody rozkwitającej
    Ku drzewom Poznania, a może Stolicy
    Do zieleni nas ochoczo witającej
    Ku leśnym zapachom z płynnej żywicy
    Więc jeśli się zgodzisz, ukochana, droga
    O wszystkich moich zmartwychwstaniach traktująca
    Zabiorę Cię na swych nogach
    Tam daleko, w kierunku wiosennego słońca

    OdpowiedzUsuń
  18. Myślę o chwilach spędzonych na balkonie Nataszy, snującej rozważania o minionym czasie swojego nieudanego małżeństwa, o Lenie, która tak bardzo się pomyliła w osądach "tej drugiej", o wspaniałej babci Róży, leczącej smutki dżemem z fiołków oraz o tej, która jest tylko (a może aż) kochanką. To były pełne emocji powieści, towarzyszące mi w różnych miejscach, o każdej porze roku.
    Urodziłam się w maju, jest to mój ulubiony miesiąc, nie może więc przy mnie zabraknąć "Wędrownych ptaków" ulubionej autorki! Już widzę tą wymarzoną chwilę odpoczynku w ciepły wiosenny dzień na tarasie mojego domku. Przeprowadziliśmy się tam niedawno, pogoda nie pozwalała na wypróbowanie wygody drewnianej ławy, puchowej poduszki i kojącej ciszy, którą mogą się cieszyć ci, którzy zamieszkali na końcu wsi tuż przy rozległych lasach :) To przecież idealne miejsce dla "Wędrownych ptaków", aby wpuścić między kartki zdrowe czyste powietrze, pokazać im piękny widok na porośnięty zielenią staw sąsiada i móc głośno porozmawiać, skomentować opisane wydarzenia, bo i tak nikt mnie nie usłyszy, oprócz domowników, przyzwyczajonych do tego, że rozmawiam z bohaterami książek ;)
    Zapraszam więc z całego serca! Oferuję swojskie klimaty, błogą ciszę i kruchutką szarlotkę według przepisu mamy :) Może dowiem się, jak mieć siłę, aby dotrzeć do celu, mimo konieczności pokonania tysiąca kilometrów i odwagę, gdy tyle przeszkód czeka w przyszłości? :)

    Pozdrawiam!
    Kasia
    obliczarozy@wp.pl

    OdpowiedzUsuń

  19. „Wszystkie moje zmartwychwstania”
    Planuję ja czytać od białego rana!
    Stąd zaproszenie ja w stronę książki kieruję,
    Przy tym napięcie ogromne buduję!
    Czy zostanie ono przyjęte,
    Gdyż chęci moje są niepojęte!
    Treść książki pochłonąć dogłębnie,
    Literki kolejno czytać namiętnie!
    Strona po stronie poznając wątki nowe,
    By majowe dni były kolorowe!
    A żeby i książce nudno nie było,
    Chcę, aby coś ciekawego się wydarzyło!
    Dlatego dużo słońca i kawę obiecuję,
    Bo na mym tarasie to wszystko króluje!
    W takim towarzystwie poznawać się lepiej będziemy,
    A jestem pewna, że i ja i książka tej znajomości nie pożałujemy!

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...