Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

niedziela, 23 kwietnia 2017

40% rabatu na książki!


Drodzy Czytelnicy!

Światowy Dzień Książki świętujemy od dziś do 24 kwietnia! Wydawnictwo Novae Res zaprasza do swojej księgarni - wszystkie książki kupicie w tych dniach 40% taniej! 
Skusicie się?

12 komentarzy:

  1. O, znam tę stronę bardzo dobrze XD.
    Pozdrawiam i zapraszam na nową recenzję do siebie:
    http://polecam-goodbook.blogspot.com/2017/04/historia-najsawniejszej-lalki-barbie-i.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Rossman promocje, Natura promocje i jeszcze tu promocje xd jak żyć;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdyby nie to, że ostatnio wydałam stanowczo zbyt dużo pieniędzy (nie tylko na książki), to splądrowałabym połowę tej księgarni, ale nie mogę :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiele wydawnictw ma promocję w ten weekend ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. A potem się zastanawiam gdzie moje pieniądze :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak życ? Ma ktos może jakąś fuchę ? Bo szukam środków na dodatkowe książki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No i jak ja mam odłożyć pieniądze na wesele? Jak książki trzeba kupić?! :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...