"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

czwartek, 27 kwietnia 2017

ZAPOWIEDŹ: ''Niebo pod Śnieżką'' Joanna Sykat - pod patronatem medialnym LŚC

Miło mi poinformować, iż mój blog: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym książkę: ''Niebo pod Śnieżką'' Joanny Sykat.
 
Kinga ma na koncie prawie czterdzieści lat i przeszłość małżeńską w kolorze buraczka. 

Gdy w babcinej szafie znajduje nić, po której trafia do Kowar – karkonoskiego miasteczka słynącego niegdyś z fabryki dywanów – zaczyna tkać swój własny kolorowy kobierzec. Jest w nim miejsce na soczystą zieleń lip, szarość chmur i błękit nieba. Na żółć zazdrości o uczucia. Jest wreszcie barwa fiołka, który pachnie tak samo po polsku i po niemiecku. 


W co ułoży się wzór na tkaninie Kingi? Czy kobieta zdoła spleść zgrabnie wszystkie wątki ze swojego dzieciństwa? A może znajdzie wśród nich również współczesny, na którym da się oprzeć marzenia o przyszłości?
 
 PREMIERA 23 MAJA



Recenzja w okolicach premiery. Będą też konkursy :)

Jesteście zainteresowani tym tytułem?

20 komentarzy:

  1. Tradycyjnie gratuluję patronatu, jestem bardzo ciekawa książki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja Kowary bardziej kojarzę ze sztolni :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje się, że będzie to ciekawa lektura. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mój typ literatury (choć zdarza mi się czytać obyczajówki od czasu do czasu), ale gratuluję kolejnego patronatu. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję patronatu. Lektura zapowiada się ciekawie - czekam na recenzję. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, zapowiada się ciekawie. Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję :) Przepiękna okładka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję patronatu. Książka zapowiada się ciekawie, czekam na Twoją recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo chętnie przeczytam! Okładka śliczna! Gratulacje do Patronki :)
    s-a

    OdpowiedzUsuń
  10. Okładka jest przepiękna, a historia zapowiada się ciekawie :)

    Ps. chciałam powiadomić, że dotarła już do mnie książka z BookTour "I obiecuję Ci miłość". Postara się niedługo rozpocząć czytanie.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję! Czekam na Twoją recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję patronatu,a książkę z chęcią bym przeczytała :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...