"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

poniedziałek, 17 kwietnia 2017

ZAPOWIEDŹ: ''Wędrowne ptaki'' Karolina Wilczyńska - pod patronatem medialnym LŚC

Miło mi poinformować, iż mój blog: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym książkę: ''Wędrowne ptaki'' Karoliny Wilczyńskiej.


Wszyscy kiedyś opuścimy rodzinne gniazdo, żeby rozwinąć skrzydła. Czasami lot bywa trudny i wydaje się, że zabraknie nam sił. Ale każdy wędrowny ptak w końcu znajduje drogę do domu.

Malwina nigdy nie czuła się tak samotna. Nagła śmierć ojca, problemy z matką i konieczność stawienia czoła niespodziewanym wyzwaniom przewracają jej świat do góry nogami. Na szczęście każdy medal ma dwie strony – życiowe zmiany to także okazja do poznania samej siebie. Wkrótce mieszkanka bloku przy ulicy Kwiatowej przekona się, co tak naprawdę jest dla niej ważne i czy w trudnych chwilach może liczyć na przyjaciół. Czy uda jej się pokonać problemy i zawirowania? Czy odnajdzie się w nowej życiowej roli?

Nowa książka autorki najpiękniejszej literatury obyczajowej. Poznaj przyjaciółki z ulicy Kwiatowej i zostań z nimi na dłużej! 
 
Premiera 26.04.2017



Recenzja niebawem. Będą też konkursy :)

Jesteście zainteresowani tym tytułem?

22 komentarze:

  1. Uwielbiam "Stację Jagodno" p.Karoliny. Ta książka też wydaje się być interesująca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Poczekam na recenzję i wtedy zdecyduję, choć okładka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje patronatu. Co do książki, poczekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję kolejnego patronatu, a na samą książkę oczywiście czekam, bo zapowiada się całkiem nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję! Bardzo zachęcający opis i okładka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo lubię książki tej pisarki:) mają niesamowity urok:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczere gratulacje:)
    Na pewno przeczytam, bo uwielbiam tę autorkę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tym razem bardziej od opisu podoba mi się okładka *-*

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie kiedyś przeczytam tę książkę. Czekam na Twoją recenzję i gratuluję patronatu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak tylko zauważyłam ją na stronie wydawnictwa wiedziałam, że muszę ją przeczytać:)
    Gratuluję patronatu! :)

    My fairy book world

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładna okładka ;) Gratuluję patronatu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie już sama okładka urzeka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Znam twórczosć autorki, ksiażka bedzie przeczytana na pewno :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...