"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

środa, 5 kwietnia 2017

ZAPOWIEDŹ: ''Wszystkie moje zmartwychwstania'' Iwona Żytkowiak - pod patronatem medialnym LŚC

Miło mi poinformować, iż mój blog: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym książkę: ''Wszystkie moje zmartwychwstania'' Iwony Żytkowiak.
 
 Powieść o miłości, o bardzo trudnych relacjach między matką, córką i ojcem. O narkomanii, gdzieś w tle; cichej i mało widocznej bez przesytu makabrycznych scen. Książka o poszukiwaniu siebie, odkrywaniu własnej kobiecości, z przynależnymi jej atrybutami: macierzyństwem, marzeniami i spełnieniem.

Po samotnym dzieciństwie i nieudanym małżeństwie Magda ponownie wychodzi za mąż. Drugi mąż, jej były szef, zapewnia jej wszystko. Małżeństwo stanowi dla obojga spokojną przystań; bez zbytniej namiętności.


Kiedy pojawia się dziecko, bohaterka nieświadomie, a zarazem trochę pod dyktando męża wycofuje się z życia. Żyje z dnia na dzień. Czasami pojawia się tęsknota do wielkiej miłości, szaleństwa, ale Magda łatwo radzi sobie z emocjami. Gdzieś w podświadomości tkwi w niej piekło, przeżyte za sprawą pierwszego męża i smutek dzieciństwa.


Któregoś dnia okazuje się, że córka jest narkomanką… 

 
***
 
 Miałam również przyjemność napisać rekomendację do tej wyjątkowej powieści.
  Premiera: 25  kwietnia



Recenzja w okolicach premiery. Będą też konkursy :) 

Jesteście zainteresowani tym tytułem?

28 komentarzy:

  1. Nie słyszałam o tej książce, ale może któregoś dnia po nią sięgnę :) Gratuluję patronatu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gorąco zachęcam do powyższej lektury. Myślę, że przypadnie Ci do gustu.
      I dziękuję ślicznie za nadesłane gratulacje.

      Usuń
  2. Gratuluje patronatu. Czas pokaże czy przeczytam powieść :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje.

      I mam nadzieję, że uda Ci się kiedyś przeczytać ,,Wszystkie moje Zmartwychwstania''.

      Usuń
  3. Jaka piękna okładka!
    Gratuluję oczywiście patronatu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również bardzo się podoba okładka.
      Dziękuję za nadesłane gratulacje i serdecznie zachęcam do powyższej lektury.

      Usuń
  4. Może być ciekawa, ale poczekam na Twoją recenzję. Gratuluję patronatu i rekomendacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzja już niebawem :)
      Dziękuję za nadesłane gratulacje.

      Usuń
  5. Gratuluję! Cieszę się, że razem patronujemy tej książce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje i wzajemnie gratuluję :) Cieszę się, że będziemy wspólnie patronować tak niezwykłej powieści.

      Usuń
  6. Czekam na całą opinię:) I jak zawsze szczerze gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam już całą opinię napisaną, ale opublikuję ją bliżej premiery :)
      Dziękuję ślicznie za nadesłane gratulacje.

      Usuń
  7. Gratuluję kolejnego patronatu :)
    Niecierpliwie będę wyczekiwała recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje. Książkę na pewno przeczytam. Iwona Żytkowiak świetnie pisze.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak Ty to robisz, że co i rusz widzę u Ciebie patronat :D Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również gratuluję i czekam oczywiście na Twoją recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe tematy: relacje w małżeństwa, narkomania- trudne. Poczekam na recenzję, ale na I rzut oka mnie zainteresowała.
    Gratulacja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję! Ani na chwilę nie zwalniasz tempa, tak trzymaj! :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...