"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

niedziela, 16 kwietnia 2017

WYNIKI KONKURSU: Mam apetyt na...

Moi Drodzy,
  
Czas ogłosić wyniki konkursu, w którym można było wygrać książkę ''Apetyt na więcej'' Agnieszki Olejnik [recenzja-klik]
 
  Wszystkim uczestnikom konkursu dziękuję za tak liczny udział i za ciekawe wypowiedzi. Miałam nie lada orzech do zgryzienia. Bardzo żałuję, że nagroda tylko jedna, ale ostatecznie zdecydowałam się wybrać komentarz Beaty Górniewicz:
 
 Mam apetyt na...życie! Bo czuję, że jest już w przekwicie! Więc czerpię z niego ile mogę, bo dzwon bije na trwogę. Stosuję motto "Carpe Diem", więc się raduję, dużo czytam i jem! A w poniedziałek stuknie mi 45 lat, więc najwyższy czas zobaczyć świat. Otworzyć oczy na życie, by zatracić się w zachwycie! I zamierzam iść tą drogą, aż kresu dni nie staną się przeszkodą! 
 
źródło foto: klik
Gratuluję i czekam na kontakt mailowy.

10 komentarzy:

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...