"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

piątek, 28 kwietnia 2017

ZAPOWIEDŹ: ''Anestezja'' Thomas Arnold - pod patronatem medialnym LŚC

Miło mi poinformować, iż mój blog: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym książkę: ''Anestezja'' Thomasa Arnolda.
 
I stało się 😊

10 maja ukaże się odświeżona, poprawiona, ciut podrasowana wersja debiutanckiej powieści Thomasa Arnolda. Tym razem już pod skrzydłami Agencja Reklamowo-Wydawnicza Vectra

Anestezja w nieco nowej odsłonie, czyli co można zrobić z tekstem pierwszej książki, gdy już napisało się kilka kolejnych. I nie mówimy tu tylko o eliminacji ewentualnych błędów, czy poprawie dialogów, ale także o całkowitej zmianie niektórych rozdziałów. Wprawdzie większość została na swoim miejscu 😁, ale są i takie, które autor napisał praktycznie od początku. Powstały także nowe. Mimo to czytelnicy "starej" Anestezji mogą spać spokojnie. Zmiany jedynie w niewielkim stopniu ingerują w dawną historię i nie będzie potrzeby zapoznawania się nowym wydaniem, aby śledzić dalsze losy niektórych bohaterów w kontynuacji powieści, która, być może, ukaże się w przyszłym roku 👍
 
Fotografia na okładce - Kamil Sanex Cieśla

Krótki opis książki:
 
W podziemiach waszyngtońskiego centrum handlowego zostaje uprowadzony Russell Miller. Wzorowy ojciec i mąż znika bez śladu. Nikt nie żąda okupu, a poszlaki prowadzą donikąd. Kate Frost – dziennikarka i zarazem narzeczona detektywa Nicolasa Stewarta, któremu przydzielono sprawę zaginięcia Millera - jedzie do Nowego Jorku, gdzie ma się spotkać z dyrektorem stacji telewizyjnej i odebrać pewną przesyłkę. Nawet nie przypuszcza, jak jedna koperta jest w stanie wpłynąć na jej życie. Po powrocie do stolicy dziennikarka odbiera dwa telefony z ostrzeżeniami. Przestraszona, prosi o pomoc narzeczonego, jednak nawet on nie jest w stanie ochronić jej przed tym, co nadchodzi.

Moja recenzja pierwszego wydania ,,Anestezji'' - klik
 ***

W imieniu autora zapraszam też na Targi Książki w Warszawie, gdzie można go spotkać na stanowisku 177/D20 w sobotę i niedzielę.



   
Jesteście zainteresowani tym tytułem
Osobiście gorąco polecam. Moim zdaniem to kawał porządnego dreszczowca, który mocno uderza w wyobraźnię czytelnika 👌

17 komentarzy:

  1. Czytałam pierwsze wydanie i byłam pod ogromnym wrażeniem. Do tej pory pamiętam ile emocji wywarła na mnie ta książka. Szczerze wszystkim polecam, ta okładka jest chyba fajniejsza, ale i tak najważniejsza zawartość:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam, nie wiem czy zamierzam, ale chyba warto się przekonać.
    Pozdrawiam
    polecam-goodbook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytałam acz z chęcią bym to zrobiła :) Lubię takie powieści z dreszczykiem.

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję zarówno Tobie jak i autorowi!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję! Chętnie sama przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem bardzo na tak, mam obecnie fazę na mroczne, trzymające w napięciu fabuły:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Raczej nie jest to książka dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pewno ją przeczytam. Opis wydaje się być wciągający!

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę, że przeczytam. Lubię takie trzymajace w napięciu pozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję patronatu :) Może się skuszę na nowe wydanie.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...