Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

sobota, 8 kwietnia 2017

Muzyczna sobota - Dobre, bo polskie!

Kochani

W kolejnej odsłonie cyklu: Muzyczna Sobota - Dobre, bo polskie, proponuję piosenkę ,,Zrób to'' Eweliny Lisowskiej.
 
 Ewelina Lisowska to polska wokalistka, gitarzystka, kompozytorka i autorka tekstów. Zaistniała dzięki udziałowi w programie telewizyjnym typu talent show "X Factor" emitowanym w telewizji TVN. Znana z takich przebojów, jak "W stronę słońca", "Zatrzymaj się". Wystąpiła w reklamie sieci sklepów RTV/AGD Media Expert.
 

ref.:
A jeśli nawet jutro, nie stanie się nic.
Każdą chwilą chcę żyć, nim będzie za późno.
Zrób to, uciekają dni
Każdą chwilą żyj, jeszcze nie jest za późno.
Jutro, zdobędziemy sny
Choć nie widzimy nic, gdy patrzymy w lustro.
Zrób to, uciekają dni
Każdą chwilą żyj, już czas.


Kolejny raz zbliżamy się do okien
I nie widzimy nic
Żadnej przyszłości, mamy garstkę wspomnień.
Sklejamy już od lat idealny obraz nas,
Idealny świat, w głowie mam.
Perfekcyjny życia smak nie pozwana nam cieszyć się ot tak.


ref.:
A jeśli nawet jutro, nie stanie się nic.
Każdą chwilą chcę żyć, nim będzie za późno.
Zrób to, uciekają dni
Każdą chwilą żyj, jeszcze nie jest za późno.
Jutro, zdobędziemy sny
Choć nie widzimy nic, gdy patrzymy w lustro.
Zrób to, uciekają dni
Każdą chwilą żyj, już czas.

Łooo, łooo
Zrób to nim będzie za późno
Łooo, łooo
Zrób to.


Kolejny raz gubimy tu swój oddech.
Biegniemy ile sił, wygramy z czasem
Mamy w sobie płomień.
Co przypomina jak idealnie było nam
Na krawędzi stać, chłonąć świat.
Znów perfekcji nie ma w nas
Lecz najważniejsze wciąż nosimy w sobie.


ref.:
A jeśli nawet jutro, nie stanie się nic.
Każdą chwilą chcę żyć, nim będzie za późno.
Zrób to, uciekają dni
Każdą chwilą żyj, jeszcze nie jest za późno.
Jutro, zdobędziemy sny
Choć nie widzimy nic, gdy patrzymy w lustro.
Zrób to, uciekają dni
Każdą chwilą żyj, już czas.

Łooo, łooo
Zrób to.

12 komentarzy:

  1. Kojarzę piosenkarkę, ale o piosence wcześniej nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam szczerze, że akurat ta piosenka średnio mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie za bardzo przepadam za tą piosenkarką.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uważam, że Ewelina w swoich piosenkach nie pokazuje całego swojego potencjału. Spodziewałam się po niej czegoś więcej niż popowe, radiowe hity. Ma kawał głosu, którego nie wykorzystuje. Gdyby miała lepsze utwory to mogłaby nawet zaistnieć na scenie międzynarodowej. Po reklamie z Media ekspert trochę przestałam ją lubić. Na plus należy jej zapisać to, że sama pisze i komponuje, ale stać ją na zdecydowanie więcej. Co widać np tu : https://www.youtube.com/watch?v=Dc2vddPTeoI Gitarzystka ? nawet nie wiedziałam, że gra na tym instrumencie , nie widziałam jej nigdy z gitarą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo rzadko można spotkać ją z gitarą, ale czasem na niej grywa. Tutaj w linku masz próbkę jej umiejętności na tym instrumencie :)
      http://www.eska.pl/news/can_t_remember_to_forget_you_-_ewelina_lisowska_zaspiewala_cover_piosenki_shakiry_i_rihanny_video/92277

      Usuń
  5. Lubię utwory tej piosenkarki. Szybko wpadają w ucho :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za Lisowską, nie są to moje klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znałam tej piosenki Lisowskiej, ale bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię tą piosenkę aczkolwiek uważam, że ma ona wiele lepszych :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Trochę sobie w moich oczach zaszkodziła tą nieszczęsną reklamą, a może raczej tym, że była wszędzie i w kółko;)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...