"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

sobota, 29 kwietnia 2017

Muzyczna sobota - Dobre, bo polskie!

Kochani

W kolejnej odsłonie cyklu: Muzyczna Sobota - Dobre, bo polskie, proponuję piosenkę ,,Bez Ciebie'' Kasi Cerekwickiej.
 
 Kasia Cerekwicka to polska wokalistka, autorka tekstów wykonująca muzykę z pogranicza popu, soulu i r'n'b. Nagrała i wydała pięć albumów. Laureatka nagród na takich festiwalach i imprezach muzycznych jak Krajowy Festiwal Piosenki Polskiej w Opolu, Festiwal Piosenki Krajów Nadbałtyckich, Eska Music Awards. Nagrodzona Superjedynką za przebój roku 2006 "Na kolana". Więcej info: tu.

Najnowszy teledysk Kasi Cerekwickiej do piosenki "Bez Ciebie", która aktualnie jest jedną z najczęściej granych piosenek w kraju. Muzykę do utworu skomponowała Ania Dąbrowska oraz Kuba Galiński, natomiast współtwórcami tekstu są Ania Dąbrowska, Roman Szczepanek oraz sama wokalistka, Kasi.




 A jeśli spadnie na nas deszcz
Po którym wszystko zmieni się
I znikniesz nagle w środku dnia
Wymkniesz się kiedy będę spać


Kiedy ktoś rozdzielić zechce nas
Zabierając to co mam
Kiedy więcej będzie kłamstw
A prawdy coraz mniej


Kiedy zniszczy nasz cały świat
Dawny spokój zmieni w strach
Kiedy wszystko wokół już
Na zawsze straci sens


Ref: Choć w snach do mnie przyjdź
I ze wszystkich sił
Obejmij jak umiesz tylko Ty
Tak długo jak chcę
Aż przekonasz mnie
Że miłość silniejsza jest niż śmierć


Nie każde szczęście równe jest
Jeśli z kimś innym znajdziesz je
Czy wspomnisz czasem w środku dnia
Tę miłość, którą złamał czas


Kiedy ktoś rozdzielić zechce nas
Zabierając to co mam
Kiedy więcej będzie kłamstw
A prawdy coraz mniej
Kiedy zniszczy nasz cały świat
Dawny spokój zmieni w strach
Kiedy wszystko wokół już
Na zawsze straci sens


Ref: Choć w snach do mnie przyjdź
I ze wszystkich sił
Obejmij jak umiesz tylko Ty
Tak długo jak chcę
Aż przekonasz mnie
Że miłość silniejsza jest niż śmierć x2

15 komentarzy:

  1. Słuchałam tej piosenkarki jak byłam młodsza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niestety nie przepadam za nią ;c

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię dużo jej piosenek :) tą też, ma piękny tekst

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna forma wpisu. Ostatnio słucham niemieckiej muzyki, ale zawsze częściej sięgałam po polskie niż angielskie kawałki. ;)
    Wysłuchałam z chęcią "Bez Ciebie". Super, że wstawiłaś od razu tekst. Podoba mi się teledysk. Piosenka jest w moim guście, choć refren mógłby być dla mnie mniej krzykliwy. :P
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń
  5. Kojarzę piosenkarkę, ale piosenkę już mniej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię jak ona śpiewa. Często ma smutne piosenki ale i piękny głos

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio nawinęła mi się na yt i muszę przyznać, że głos ma śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja znów nie na czasie, nie słyszałam jej wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Na pewien czas słuch po niej zaginął. Dobrze, że wróciła. Ma bardzo przyjemny głos i lubię jej słuchać.

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja zawsze lubiłam jej piosenki. Pamiętam, że będąc w czwartej klasie podstawówki w kuchni u cioci szło radio i jej piosenka "I choćbyś upadł na kolana i choćbyś błagał" ja wtedy z kuzynem i jego kolegami bawiłam się w chowanego w domu. Tak teraz patrząc, że wtedy byłam na wakacjach, a teraz tu mieszkam i znów chodzą piosenki Kasi - jestem zadowolona. Ma przyjemny głos.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...