piątek, 26 sierpnia 2016

Ulubiona kultura w 120 sekund
















  W ostatnich dniach sierpnia w sondzie ulicznej zapytano Polaków o kulturę – o ich preferencje i zainteresowania. Nikt nie podejrzewał, co może zdarzyć się w ciągu dwóch minut. W ekspresowym tempie w centrum miasta wyrastały spersonalizowane oazy relaksu spełniające kulturalne marzenia. W ten sposób promowano nowy program lojalnościowy – Mój Empik. 



   Jedna dziennikarka, dwie lokalizacje, kilkudziesięciu szczęśliwców i kilkaset książek, filmów i płyt. Liczyły się tempo, intuicja i koordynacja. W jednej chwili Justyna Dżbik-Kluge zagadywała nieświadomego spacerowicza i pytała o kulturalne preferencje, a w kolejnej, za jego plecami ekipa techniczna aranżowała niezwykłą kulturalną przestrzeń. Na ruchliwym chodniku nagle pojawiał się regał zapełniony ulubionymi książkami, płytami i filmami danej osoby. Obok niego stawał domowy fotel i stolik. Z przenośnego odtwarzacza zaczynała płynąć muzyka ukochanych wykonawców.







  Ekipa ukryta w busie dzięki przekazowi na żywo był w stanie w ciągu dwóch minut wybrać spośród kilkuset kulturalnych produktów wskazywane przez przechodniów jako ich ulubione. Następnie w ciągu kilkunastu sekund musiał je niepostrzeżenie umieścić za ich plecami. Ukrytym kamerom pozostawało rejestrować zaskoczenie i radość „ankietowanych”.







  Akcja obrazuje sposób działania programu Mój Empik największej sieci dystrybuującej dobra kulturalne w Polsce. To nie tylko specjalne promocje i rabaty dostępne dla wszystkich posiadaczy karty, ale przede wszystkim spersonalizowana oferta – nowo uruchomiony program będzie zapamiętywać kulturalne preferencje i dostarczy „uszyte na miarę” promocje, zaproszenia i informacje. Jeśli na przykład ktoś często sięga po reportaże, to jako pierwszy dowie się o premierach tej kategorii, dostanie rabat na książki tego gatunku i zaproszenia na spotkania z ulubionymi autorami. Nie ma konieczności noszenia przy sobie karty plastikowej, ponieważ program jest kompatybilny z aplikacją mobilną i przy kasie można okazać kod widoczny na ekranie smartfona. Skończy się też problem gromadzenia paragonów – zwrotu bądź wymiany produktów będzie można dokonać na podstawie historii zakupów zarejestrowanej na karcie. Co ważne, jeśli przystępując do programu pokażemy kasjerowi kartę z poprzedniego systemu lojalnościowego, zakupy zachowają ciągłość i szybciej zostaną dopasowane do nas osobiste propozycje. W ciągu pierwszych 4 dni w nowym programie lojalnościowym Empiku zarejestrowało się już 60 tysięcy osób.



14 komentarzy:

  1. Kurcze, pomysłowa akcja, nie ma co :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam już na temat tej akcji. Podoba mi się, zwłaszcza propozycje spotkań z autorami i korzystne rabaty. W końcu empik do najtańszych nie należy. ( Co nie zmienia faktu, że zwykle z niego wychodzę z torbą książek.)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze chętnie wspieram podobne akcje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Akcja jest świetna, a ja czekam jeszcze na swoją kartę. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna akcja. Otrzymałam od Empiku taką kartę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowicie pomysłowa akcja! I chociaż w empiku raczej rzadko robię zakupy, bo wolę tańsze księgarnie, to warta podziwu jest ich działalność właśnie przy takich kampaniach i innych wydarzeniach. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna akcja i boskie zdjęcia :O
    http://alive117.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna i ciekawa akcja. Pozdrawiam, Kinga :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna akcja. Ciekawa jestem jak to będzie działało.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...