Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

środa, 18 października 2017

ZAPOWIEDŹ: ''Cel'' Elle Kennedy

Moi Drodzy,
 23 października zapraszam na premierę powieści ,,Cel'' Elle Kennedy. 


Opis fabuły:

Ona wie jak osiągać swoje cele...

Sabrina James ma zaplanowaną całą przyszłość: ukończyć college, dać z siebie wszystko na wydziale prawa i dostać dobrze płatną pracę w jednej z najlepszych kancelarii. Nade wszystko chce zerwać z parszywą przeszłością i w tym planie z pewnością nie ma miejsca dla niesamowitego hokeisty, który wierzy w miłość od pierwszego spojrzenia. Ona może mu ofiarować co najwyżej jedną upojoną noc, ale czasami jedna noc wystarczy, by życie stanęło do góry nogami.

…ale zasady gry się skomplikowały

Tucker wierzy w siłę drużyny. Na lodowisku nie musi stać w centrum uwagi, ale gdy w wieku dwudziestu dwóch lat ma zostać ojcem, nie chce grzać ławki rezerwowych. I świetnie się składa, że matka jego dziecka jest piękna, inteligentna i trzyma go w gotowości. Sęk w tym, że serce Sabriny jest szczelnie zamknięte i ognista brunetka uparcie odmawia przyjęcia jego pomocy. Jeśli pragnie spędzić życie z kobietą swoich marzeń, będzie musiał ją przekonać, że niektórych celów nie można osiągnąć bez asysty…

PEŁNA SEKSU I NAMIĘTNOŚCI NOWA POWIEŚĆ JEDNEJ Z NAJPOCZYTNIEJSZYCH WSPÓŁCZESNYCH AUTOREK ROMANSÓW

 
 💘💘💘
 
Moja rekomendacja:



Recenzja już niebawem, a w dniu premiery zapraszam na konkurs na moim fanpage.
 
Jesteście zainteresowani tym tytułem?

21 komentarzy:

  1. Ciekawe czy się kiedyś przekonam do romansów. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa jak ocenisz tę powieść ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Po takiej rekomendacji, aż zał byłoby nie sięgnąc po nią :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chcę tę książkę już mieć! Uwielbiam autorkę i tę serię. Po za tam "Cel" zbiera póki co same pozytywne opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jest to jakaś wybitna książka, wiec raczej mi się nie śpieszy.
    pozdrawiam
    polecam-goodbook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja jestem zdania, że zapowiada się bardzo ciekawa lektura ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja w listopadzie planuje zmierzyć się z cyklem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję i mam nadzieję, że uda mi się przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...