"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

piątek, 6 października 2017

ZAPOWIEDŹ: ''Dziewczyna ze złotej klatki'' Anna Szafrańska - pod patronatem medialnym LŚC

Miło mi poinformować, iż mój blog: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym książkę: ,,Dziewczyna ze złotej klatki'' Anny Szafrańskiej.
 
Obrzydliwie bogaci rodzice, luksusowa rezydencja, służba i ochrona, ekskluzywna prywatna szkoła. Osiemnastoletnia Amelia Raczyńska może mieć wszystko, co da się kupić za pieniądze. Ceną za to jest bezwzględne podporządkowanie się woli apodyktycznych rodziców, którzy zaplanowali jej drogę życiową i wybrali kandydata na męża. Ona tymczasem chciałaby żyć jak normalna nastolatka, realizować własne marzenia, cieszyć się swobodą, popełniać własne błędy. A przed wszystkim doświadczyć miłości, której brak w jej pozornej wzorowej rodzinie. Próbując się wyrwać ze złotej klatki, mota się w kłamstwa, które niszczą rodzące się uczucia. Wydarzenia przybierają dramatyczny obrót.
 
 💘💘💘
 
Moja rekomendacja:
 
Zapraszam również na:
 
lub dołącz do Forum fanów autorki.



Recenzja już niebawem, a w dniu premiery zapraszam na konkurs na moim fanpage.
 
Jesteście zainteresowani tym tytułem? Gorąco polecam! Ta powieść to literacka petarda! 💣

14 komentarzy:

  1. I powiem szczerze, że fabuła bardzo mi się podoba, tylko te imoiona..
    pozdrawiam, polecam-goodbook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! Zdecydowanie muszę przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! Jestem całkiem zainteresowana :)
    http://ksiazkowa-przystan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję. Siostra na pewno z chęcią się z nią zapozna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję! Książka zapowiada się bardzo ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję patronatu :) To pewnie niesamowite uczucie :)
    Książka wydaję się bardzo przyjemna. Taka młodzieżowa, lecz jestem jej naprawdę ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję :) Książkę już czytałam i jestem bardzo zachwycona warsztatem pisarskim autorki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje. Muszę zapoznać się z prozą tej pisarki. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję patronatu :) Czytam opinie o niej i zapowiada się całkiem ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Słyszałam już o niej. Gratuluję, mam nadzieję, że uda mi się przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...