"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

wtorek, 31 października 2017

ZAPOWIEDŹ: ''Węzeł prawdy'' Iwona Wej

Już niebawem (prawdopodobnie w listopadzie) odbędzie się premiera powieści ,,Węzeł prawdy'' Iwony Wej.
 
👿👿👿

Miałam przyjemność przeczytać tę powieść jeszcze przed premierą i napisać do niej rekomendację.
 
 👿👿👿

Czy wszystko, co się dzieje, jest z góry zaplanowane przez pewną organizację?


Maria nienawidzi Świąt Bożego Narodzenia. Przypominają jej o rodzinnej tragedii sprzed lat. Pod wpływem przyjaciółki postanawia jednak w ostatniej chwili zmienić plany i tym razem sprawić, aby jej czteroletni synek poczuł świąteczną atmosferę. Wkrótce jednak życie jej i jej rodziny zaczyna się komplikować. Jaki związek ma z tym tajemnicze i złowrogie stowarzyszenie, które wydaje się być wplątane w losy rodziny?



Jesteście zainteresowani tym tytułem?

19 komentarzy:

  1. Twoja rekomendacją brzmi bardzo intrygująco, zachęcająco ale jedoczesnie zlowieszczo. Trochę się boję ;)
    kocieczytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Rekomendacja zachęcająca. Aczkolwiek książka zdecydowanie nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. To tak jak u Sekielskiego, więc jak najbardziej jestem na tak!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem zainteresowana. Zapowiada się ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje rekomendacji...ja jak mam je pisać, to zawsze brakuje mi słów :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna książka i kusząca rekomendacja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa jestem co tam się dzieje takiego w tej książce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zainteresowałaś mnie tą książką! Chętnie po nią sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapowiada się tajemniczo. Chętnie przeczytam i gratuluję rekomendacji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie jest to moja tematyka, ale coś mnie przyciąga do tej książki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapowiada się ciekawie. Mimo że nie bardzo moja tematyka,to jednak z chęcią przeczytałabym ją :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety nie jestem zainteresowana ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Planująca wszystko organizacja- to może być mocne. Poczekam na Twoją recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  14. raczej za mocna książka jak dla mnie, ale gratuluję rekomendacji.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie słyszałam ani o książce ani o samej autorce, także spasuję :)

    Pozdrawiam!
    Turkusowa Sowa

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...