"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

piątek, 13 października 2017

ZAPOWIEDŹ: ''Remember me Forever'' Sara Wolf - pod patronatem medialnym LŚC

Miło mi poinformować, iż mój blog: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym książkę: ,,Remember me Forever'' Sary Wolf.

Ciąg dalszy bestsellerów Love me Never i Forget me Always – nieprzewidywalnych, mrocznych i romantycznych.
 
Wypełnionych tajemnicami, intrygami, dramatami i humorem Z barwną ostrą i wrażliwą bohaterką, która przeszła niejedno. Sparzyła się na miłości i postanowiła, że nigdy więcej się nie zakocha. Dopóki nie spotka jego – chłopaka z przeszłością, w której wszystko jest zagadką.


Minęły trzy miesiące, odkąd Isis Blake nie widziała Jacka Huntera. Chłopak, którego być może/w pewnym sensie/na pewno kochała, zniknął po śmierci swojej przyjaciółki Sophii, pozostawiając pustkę nie do wypełnienia. Isis chce być szczęśliwa, więc wypełnia ją kłamstwami, uśmiecha się dzielnie i rozpoczyna nowe życie na uniwersytecie w Ohio. Lecz rozpaczliwie tęskni za Jackiem. Dręczy ją poczucie winy z powodu śmierci Sophii. I dopada ją przeszłość: na uczelni pojawia się Will Cavanaugh, chłopak, który zna jej mroczną tajemnicę. I perfidnie to wykorzysta… Chyba że przeszkodzi mu Jack.

Lecz najpierw Jack musi przekonać Isis, że na nią zasługuje. Czy pokona brutalną stronę swojej natury? I czy ochroni dziewczynę, bez której nie
potrafi już żyć, gdy oboje znajdą się w samym środku niebezpiecznej intrygi…
 
PREMIERA: 19 PAŹDZIERNIKA
 


 Recenzja już niebawem, a w dniu premiery zapraszam na konkurs na moim fanpage.
Jesteście zainteresowani tym tytułem? Znacie poprzednie tomy tej serii?

12 komentarzy:

  1. Czekam na recenzję. Jestem zainteresowana.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie również zaciekawiła ta pozycja, ale ostatecznie zdecyduję po Twoich wrażeniach ;)
    kocieczytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :) Cała seria jest prześwietna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam poprzednich tomów. Gratuluję patronatu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam poprzednich części,ale może w przyszłości to nadrobię.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie czytałam poprzednich tomów, muszę nadrobić. :)

    Pozdrawiam serdecznie ♥♥
    Nie oceniam po okładkach

    OdpowiedzUsuń
  7. Skoro to seria to nie sięgnę, bo nie znam poprzednich części. Gratuluję patronatu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie czytałam poprzednich, może nadrobię w wolnej chwili, chcociaż za dużo masz fajnych książek, a te nie są na górnych pozycjach u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałabym to przeczytać Coś dorbego dla mnie.
    Gratulacje patronatu.
    pozdrawiam, polecam-goodbook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Przede wszystkim życzę dużo zdrówka po tym co przeczytałam z boku :*
    Ślę uściski i oczywiście gratuluję patronatu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiem czy to coś dla mnie - poczekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...