"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

sobota, 28 października 2017

Muzyczna sobota - Dobre, bo polskie!

Kochani,

W kolejnej odsłonie cyklu: Muzyczna Sobota - Dobre, bo polskie, proponuję piosenkę ,,Strach spadania'' w wykonaniu Karolin
y Skrzyńskiej.
 
 Karolina Skrzyńska od kilku lat działa zupełnie wbrew ogólnie przyjętym zasadom "stawania się gwiazdą". Nie przejmuje się gustami większości, ale tworzy muzykę wysublimowaną, tajemniczą i nieco mroczną, przesiąkniętą słowiańskim klimatem i wpływami odległych kultur. Jej debiutancka płyta "W oddali" otworzyła nowe drzwi, zachwyca swoim ciemnym miękkim głosem i tworzy zupełnie nowe pole na polskiej scenie world music. Więcej info: TUTAJ

.
..
 nad głowami wieje
nad głowami pada
dzień umyka noc się skrada
a ja 

wiatr pochwycę w usta
deszczem przetrę oczy
dla widzenia i wołania w dal
by swój strach
wysłać do gwiazd
bo i one w ciemność nie chcą
spaść 

nauczcie mnie gwiazdy
jak z godnością spadać
z chmur błękitu w garść popiołu
i piach
z was i ze mnie garść popiołu
i piach 

nad głowami wieje
nad głowami pada
deszcz roztopi wiatr rozwieje
nas 

dziś przez strach
pytam gwiazd
czy będziemy po spadaniu
trwać

12 komentarzy:

  1. Przyznam, że nie znałam tej artystki, teraz jednak zainteresuje się jej twórczością.

    OdpowiedzUsuń
  2. To się nazywa muzyczna inność i oryginalność.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam wcześniej o tej artystce.Lubię takie klimaty muzyczne.:)
    kocieczytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne! Bardzo mi się ten utwór spodobał. Poszukam więcej. Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Z pewnością oryginalna, ale dla mnie nieco za mroczna i za wolna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak dawno nie słuchałam Polskiej muzyki, że aż wstyd pisać.
    Ciekawa piosenka :)
    Serdecznie pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz słyszę, inna i interesująca :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię ten Twój cykl. Ciekawa piosenka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aj aj aj nie moje klimaty.:((
    Buziaczki i zapraszam do nas.<3<3
    https://teczowabiblioteczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znałam tego nazwiska, a głos piękny. Muszę poszukać innych jej utworów.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...