"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

sobota, 21 października 2017

Muzyczna sobota - Dobre, bo polskie!

Kochani,

W kolejnej odsłonie cyklu: Muzyczna Sobota - Dobre, bo polskie, proponuję piosenkę ,,
Wszystko czego dziś chcę'' w wykonaniu Izabeli Trojanowskiej.
 
  Izabela Trojanowska. Aktorka, piosenkarka. Podczas nauki w studium aktorskim w latach 1974-78 występowała w gdyńskim Teatrze Muzycznym. W latach 1978-82 była aktorką Teatru Syrena w Warszawie. W 1980 nawiązała współpracę z zespołem "Budka Suflera". Rok potem nagrała z nim płytę "Iza". W 1981 została solistką "Stalowego Bagażu", z którym wystąpiła na KFPP w Opolu m.in z piosenką "Pieśń o cegle". Drugi album "Układy" nagrała w 1982 z grupą Jana Borysewicza. W tym samym roku z Tadeuszem Nalepą przygotowała materiał na longplay, który wydany został dziesięć lat później jako CD. We wrześniu 1982 wyjechała z kraju. Po pobycie w Holandii, USA i Anglii zamieszkała w 1987 w Berlinie Zachodnim. W 1989 nagrała płytę w języku angielskim. Kilka pochodzących z niej piosenek zaprezentowała podczas recitalu na Festiwalu Sopot'90. W 1995 nagrała w kraju płytę CD "Chcę inaczej". Więcej info: TUTAJ

.
  Ledwo mnie znasz, tyle już masz
planów, jakbyś wieki mnie znał
siedzimy tu godziny pół
zahaczyłeś prawie o ślub
wybacz chłopcze, gdy się tak uśmiecham
wybacz proszę- lecz nie na to czekam... 

Wszystko, czego dziś chcę
pamiętaj o tym
polecieć chcę
tam i z powrotem
z ramion twych wprost do nieba, do nieba
wszystko, czego dziś chcę
pamiętaj o tym
dolecieć raz
tam i z powrotem
więcej mi nic nie trzeba, nie trzeba 

Zapalasz się, słyszę twój szept
"trochę starań i świat jest nasz"
powiedzmy tak- za osiem lat
adres w bloku i mały Fiat
nie łam głowy, jak ty to uzbierasz
wszystko hurtem możesz dać mi teraz 

Wszystko, czego dziś chcę
pamiętaj o tym
polecieć chcę
tam i z powrotem
z ramion twych wprost do nieba, do nieba
wszystko, czego dziś chcę
pamiętaj o tym
dolecieć raz
tam i z powrotem
więcej mi nic nie trzeba, nie trzeba 

Wszystko, czego dziś chcę
pamiętaj o tym
polecieć chcę
tam i z powrotem
z ramion twych wprost do nieba, do nieba
wszystko, czego dziś chcę
pamiętaj o tym
dolecieć raz
tam i z powrotem
więcej mi nic nie trzeba, nie trzeba 

Wszystko, czego dziś chcę
pamiętaj o tym
polecieć chcę
tam i z powrotem
z ramion twych wprost do nieba, do nieba
wszystko, czego dziś chcę
pamiętaj o tym
dolecieć raz
tam i z powrotem
więcej mi nic nie trzeba,więcej mi nic nie trzeba, nie trzeba

14 komentarzy:

  1. Ojej jak ja dawno nie słyszałam tej piosenki.Ja też bardzo ja lubię.;)
    kocieczytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piosenka mojej młodości. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezapomniany przeboj:-) kojarzy mi sie z dziecinstwem i mlodsza siostra, ktora zabawnie tanczyla do tej piosenki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Także dawno nie słyszałam, ale utwór ma swój klimat i budzi wspomnienia z dawnych lat :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Po raz pierwszy o tej piosence ale już sie w niej zakochałam.<33
    Buziaczki i zapraszam do nas.:*
    https://teczowabiblioteczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna piosenka na jesienny weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko, czego dziś chcę... to odpocząć. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pozytywna jest, dawno jej nie słyszałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miło było powspominać, słuchałam jej jako nastolatka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Do nieba do nieba lalalala, czasami w pracy to śpiewam, że zagadać pensjonariuszkę bo wiem, że nie będzie chciała iść spać i wtedy sobie śpiewam pod nosem, ona załapuje, śpiewa ze mną i idzie do łózka. :D

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...