"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

piątek, 6 października 2017

KONKURS: Jesień w obiektywie 👍

Moi Drodzy

Mam dla Was do wygrania 1 egzemplarz książki ''Nie czas na pożegnanie'' Agnieszki Walczak-Chojeckiej [recenzja: KLIK]
  
  Jesień może być niesłychanie piękna, zwłaszcza gdy korony drzew przyjmują wszystkie możliwe odcienie czerwieni i złota.

Zadanie konkursowe:
   
Pokaż piękno jesieni na fotografii.
  Najciekawsze (moim zdaniem) zdjęcie zostanie nagrodzone egzemplarzem książki ''Nie czas na pożegnanie'' Agnieszki Walczak-Chojeckiej.
 
Swoje zgłoszenia proszę podsyłać na maila: kryniame@wp.pl
 〰〰〰
 
Będzie mi miło, jeśli:

- zostaniesz obserwatorem mojego
bloga

- zostaniem obserwatorem mojego profilu w Google +
- udostępnisz informacje o moim konkursie



   Regulamin:
1. Organizatorem konkursu jest właścicielka bloga: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI
2. Sponsorem nagrody jest wydawnictwo FILIA.
3. Aby wziąć udział w konkursie należy nadesłać do organizatorki konkursu autorskie zdjęcie przedstawiające piękno jesieni.
4. Konkurs trwa od 6 października 2017 roku do 12 października 2017 roku do godz. 23.59
5. Ogłoszenie zwycięzcy nastąpi 15 października 2017 roku.
6. Nagrodą jest egzemplarz powieści
''Nie czas na pożegnanie'' Agnieszki Walczak-Chojeckiej.
7. W konkursie mogą brać udział osoby posiadające blogi oraz anonimowy uczestnicy.
8. Konkurs skierowany do osób posiadających adres zamieszkania w Polsce.
9. Ze zwycięzcą skontaktuję się drogą mailową.
10. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.

18 komentarzy:

  1. Już jestem ciekawa pięknych zdjęć ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja czekam na swój egzemplarz. Pierwszą część czytałam, trzeba zadobyć drugą.
    Powodzenia :) Chętnie nacieszę oko jesiennymi zdjęciami

    OdpowiedzUsuń
  3. W tym roku zupełnie nie mam czasu biegać za jesienią z aparatem. :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Pogoda nas nie rozpieszcza ale znaleźliśmy odrobinkę jesieni.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezbyt często biorę udział w konkursach, ale kocham jesień i tego konkursu nie mogę zignorować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Troszkę pogoda nie bardzo, ale spróbuję swoich sił :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wysłałam trzy zdjęcia.
    Zrobiłam dużo zdjęć. Uwielbiam robić zdjęcia w plenerze a jesień temu sprzyja,bo mieni się różnymi kolorami.😘🤔

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy można wysyłać więcej zdjęć, czy tylko jedno.
    Pozdrawiam.😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można podesłać maksymalnie 3 zdjęcia, ale i tak po uwagę biorę tylko 1 zdjęcie od jednego uczestnika, czyli jeśli ktoś podeśle 2-3 fotki, to wybieram z nich jedną, moim zdaniem najładniejszą, która przechodzi do tzw. dalszego etapu.

      Usuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...