"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

piątek, 20 października 2017

ZAPOWIEDŹ PATRONACKA: ''Wieczór taki jak ten'' Gabriela Gargaś, ''Zakochaj się Julio'' Natalia Sońska, ''Zamarznięte serca'' Karolina Wilczyńska'', ''Cztery płatki śniegu'' Joanna Szarańska

Miło mi poinformować, iż mój blog: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym poniższe literackie cudeńka:
 
Podaruj swoim bliskim odrobinę świątecznej magii…

Natalia Sońska, autorka hitu Garść pierników, szczypta miłości, powraca z bestsellerową zimową opowieścią – ''Zakochaj się, Julio''. To wzruszająca opowieść o miłości jak z bajki, zaklęta w zimowej scenerii polskich gór. Młoda pisarka w charakterystycznym dla siebie, przepełnionym emocjami stylu udowadnia, że szlachetne i dobre serce zawsze zwycięży fałsz i dwulicowość innych.

💖💖💖

  ''Cztery płatki śniegu'' Joanny Szarańskiej to ciepła, przepełniona humorem i wzruszeniami opowieść o tym, co jest naprawdę ważne. Zabiegani mieszkańcy małego miasteczka zapomnieli, co naprawdę liczy się w świętach. Myślą tylko o przygotowaniach, ale na drodze lepienia uszek i łańcuchów choinkowych staną im rodzinne perypetie. Na szczęście ktoś im o tym przypomni. 

💖💖💖

  Gabriela Gargaś również uraczyła czytelniczki wspaniałą świąteczną opowieścią! ''Wieczór taki jak ten'' to powieść pełna świątecznego, niepowtarzalnego klimatu i magii. Gdy ludzie walczą o to, co w życiu najcenniejsze, atmosfera Bożego Narodzenia może zdziałać cuda.

💖💖💖

  Karolina Wilczyńska, autorka najpiękniejszej literatury obyczajowej, którą czytelniczki pokochały za bestsellerowy cykl „Stacja Jagodno”, powraca z drugim tomem cyklu obyczajowego „Rok na Kwiatowej”. ''Zamarznięte serca'' to próba zrozumienia, że gdy zima przychodzi nieoczekiwanie, wraz z nią nastaje mróz tak wielki, że mrozi serce. Wtedy potrzebujemy kogoś, kto otuli je ciepłem, roztopi lód i pozwoli uwierzyć w nadejście wiosny.

💖💖💖

PREMIERA KSIĄŻEK: 8.11.2017




SPOTKAJ SIĘ Z AUTORKAMI

NA TARGACH KSIĄŻKI W KRAKOWIE

STOISKO B34


JOANNA SZARAŃSKA – piątek 27.10., godzina 15-16

GABRIELA GARGAŚ – piątek 27.10., godzina 17-18

NATALIA SOŃSKA – sobota 28.10., godzina 15-16

KAROLINA WILCZYŃSKA – sobota 28.10., godzina 17-18

ZAPRASZAM!

 Recenzje poszczególnych tytuów będą ukazywać się stopniowo (w okolicach premiery, bądź kilka dni po premierze), zaś w dniu premiery zapraszam na konkursy na moim fanpage.

Która z powyższych powieści wzbudziła Wasze największe zainteresowanie?

27 komentarzy:

  1. Na pewno skuszę się na "Zamarznięte serca". Gratuluję kolejnych patronatów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie książki chcę przeczytać:) Gratuluję :)
    kocieczytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. ,,Zamarznięte serca", gdyż przyczytałam już pierwszy tom serii Na kwiatowej i jestem bardzo ciekawa losów kolejnej bohaterki, którą tym razem będzie Lilianna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super - gratulację :* Takie patronaty to zaszczyt ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję. O wszystkich już słyszałam, ciekawią mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mogę się doczekać, chcę wszystkie (: Mam nadzieję, że kupię na targach w Krakowie (: Gratuluję patronatu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje! Bardzo się cieszę, że już powoli zaczynamy wchodzić w zimowy nastrój, a przy okazji mogę zapisywać tytuły. I myśleć o prezentach dla bliskich! Pozdrawiam! :)

    × www.majuskula.blogspot.com ×

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe książki, wszystkie 😍

    OdpowiedzUsuń
  10. Najchętniej wszystkie bym przeczytała i zakupiła:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekam na książkę Gargaś i Wilczyńskiej. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale się świątecznie zrobiło! Gratuluję patronatów! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję tylu świątecznych patronatów!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne patronaty. Moją uwagę zwróciły "Wieczór taki jak ten" i "Cztery płatki śniegu", ale tradycyjnie czekam na więcej szczegółów.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo bym chciała przeczytać ,,Wieczór taki jak ten" i ,,Cztery płatki śniegu". Jakoś nigdy nie czytałam świątecznych książek i mam ochotę to zmienić ^^

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
  16. Cóż... w tym roku święta zaczną się szybciej :) już nie mogę sie doczekać, w planach jeszcze książka Agnieszki Krawczyk

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję tylu ciekawych patronatów :) Z niecierpliwością czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Boże, jak tylko patrzę na te okładki, od razu myślę o świętach i jakbym czuła tę atmosferę. Kupiłam w zeszłym roku dużo książek na święta, ale nie zdążyłam przeczytać. Ciekawi mnie, jak to będzie- czytać taką zimową opowieść w zimę, pod kocykiem, za oknem (mam nadzieję) prószy śnieg i w ogóle *.*

    OdpowiedzUsuń
  19. Po przeczytaniu Obudź się Kopciuszku już nie mogę się doczekać kolejnych książek Natalii Sońskiej.

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdecydowanie coś z tych propozycji wybiorę!

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...