Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

wtorek, 10 października 2017

ZAPOWIEDŹ: ''W szponach szaleństwa'' Agnieszka Lingas-Łoniewska

Moi Drodzy,
 25 października zapraszam na premierę  ,,W szponach szaleństwa” - Agnieszki Lingas-Łoniewskiej. 
 
Opis fabuły:
 
Gdy komisarz Ewa Barska zostaje wezwana na miejsce znalezienia okaleczonych zwłok młodej dziewczyny, nie wie jeszcze, że to dopiero preludium szaleństwa, które ogarnie cały Wrocław. Kolejne ofiary pojawiają się w zastraszającym tempie, a trop prowadzi na Wydział Historii Uniwersytetu Wrocławskiego.

Kiedy na drodze energicznej policjantki stanie wybitny historyk, doktor Mateusz Herz, to także będzie początek jej własnej historii, gdzie uczucia odegrają kolosalną rolę. Jednak w tej opowieści nic nie jest jasne i oczywiste.

Bieszczadzka sekta, energiczna komisarz, wielka miłość i Wrocław, który nie jest już bezpiecznym miejscem.


 💘💘💘
 
Moja rekomendacja:
 
 
Zapraszam również na:
 
  Dołącz do Fanów fanów autorki.
 



Recenzja już niebawem, a w dniu premiery zapraszam na konkurs na moim fanpage.
 
Jesteście zainteresowani tym tytułem? Gorąco polecam! To pełnokrwisty thriller z prawdziwego zdarzenia!
 

22 komentarze:

  1. Wow, zapowiada się istne szaleństwo! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na pewno przeczytam! Mam już za sobą przeczytane wszystkie powieści Pani Agnieszki, więc i tu nie może być wyjątku! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na Twoją recenzję,bo jestem bardzo ciekawa tej książki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam, przedpremierowo, z dedykacją. Ale nie dostałam czasu wolnego w pakiecie na przeczytanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapowiada się rewelacyjnie, nie znałam takiej mrocznej strony prozy pani Agnieszki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Trochę mnie nie było w blogosferze, a tu takie nowostki od pani Lingas-Łoniewskiej? Szok! Jestem strasznie ciekawa co z tego wyszło! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję! Już nie mogę się doczekać lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Brzmi całkiem ciekawie, ale okładka trochę zniechęca, bo już widziałam ją w innej powieści, chyba nawet nie tylko jednej.

    OdpowiedzUsuń
  9. W takim wydaniu pani Agnieszki jeszcze nie znam, ale chętnie poznam :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapowiada się mrocznir i z ciarkami na ciele. Wyczekuję premiery.☺
    kocieczytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba nie dla mnie, ale gratuluje rekomendacji:)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...