"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

niedziela, 10 lipca 2016

BOOK TOUR - ZAPISY:,,Błąd'' Elle Kennedy

Moi Drodzy,
 
mam dla Was niespodziankę!

Przygotowałam dla wszystkich blogerów i vlogerów (książkowych, kosmetycznych, modowych etc.) Book Tour z książką:
 

 ~ * ~

    Zasady przystąpienia do Book Tour:


1. Chęć przystąpienia do akcji proszę zgłaszać do 17 lipca w komentarzach pod tym wpisem. Kolejność zgłoszeń wpływa na kolejność na liście oczekujących. 

(Jednocześnie proszę o kontakt mailowy: kryniame@wp.pl, aby podać swoje dane adresowe - dotyczy to także stałych bywalców mojej zabawy).

2. W ciągu maksymalnie 13 dni od otrzymania książki proszę opublikować recenzję lub kilkunastu zdaniową opinię na swojej stronie (fanpage, blogu itp.) oraz w jednej dowolnie wybranej przez siebie księgarni internetowej.

W swojej recenzji/opinii proszę uwzględnić frazę „Book Tour”, wstawić link do regulaminu akcji  i umieścić zdjęcie pierwszej strony z wpisami poprzednich osób.

3. Po przeczytaniu książki proszę o kontakt z blogerką - Cyrysią (kryniame@wp.pl), w sprawie kontaktu z kolejnym uczestnikiem. Bardzo proszę o wysyłkę listem poleconym priorytetowym.

4. Na koniec książka trafi z powrotem organizatorki Book Tour, a zdjęcie strony z wpisami zostanie opublikowane na jej blogu i fanpage'u.


~~ * ~~ 
 
 CZAS START!!!

23 komentarze:

  1. Życzę uczestnikom miłej lektury ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się <3

    www.zaczytanawniesamowitychksiazkach.blogspot.com

    e-mail: klaudiagrabowska794@gmail.com

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się zgłaszam, ale mam prośbę - bym była na liście 9-10. Muszę nadrobić zaległości książkowe i przeczytać pierwszy tom.
    Martucha180
    www.atramentowomi.blogspot.com
    martucha180@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kto może, niech bierze udział!!!
    Ja się zakochałam <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się! :) To czysta przyjemność!
    www.zaczytanamarta.blogspot.com
    martusiaa1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zglaszam sie ;)
    www.rose-em.eu
    progettoiksi@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mam bloga czy tez bym mogla sie zglosic jdzi@op.pl Jola Dzik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, nie ma problemu.
      Niech napiszę Pani do mnie maila ze swoim adresem.
      A potem jak przyjdzie do Pani książka, to proszę na swoim profilu facebookowym napisać kilka zdań na jej temat. Czy się podobała czy też nie :)

      Usuń
    2. Poproszę zatem jeszcze Pani adres.

      Usuń
  8. Ehhh.... gdybym wiedziała, tobym nie kupowała ebooka ;P Już jestem pod koniec powieści i jest świetna :D Życzę wszystkim przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne te akcje typu book tour - aż nie mogę się doczekać, kiedy będzie można zobaczyć stronę z podpisami wszystkich, którzy wzięli w niej udział :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę wygranej i dobrej zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie się zgłaszam!
    Bukroom.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  12. zapisuję się

    http://mrumru89.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się :)
    aniar991@gmail.com
    http://rosti367-recenzje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się!
    www.recenzjapisanaemocjami.pl

    elementarz90@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. A co mi tam... Zgłaszam się!
    tysiac-zyc-czytelnika.blogspot.com
    neroborgia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. zgłaszam się!
    www.poligon-domowy.blogspot.com
    sprezentuj@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się ;-)
    www.redaktor21.bloog.pl
    Katarzyna Żarska Blog ;-)
    e-mail: katarzyna-zarska@wp.pl
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się :)
    https://need-read.blogspot.com/
    need.read@interia.pl

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...