"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

niedziela, 31 lipca 2016

ZAPOWIEDŹ: ''Urodzeni, by przegrać'' Iga Wiśniewska

Kochani,

mam dla Was przeogromną niespodziankę. 

Iga Wiśniewska wydaje kolejną powieść! 

URODZENI, BY PRZEGRAĆ 
Zapamiętajcie ten tytuł.

Więcej informacji już niebawem. Spodziewajcie się także przedpremierowych konkursów :)

A dziś napiszę jedynie - będzie odrobinę tajemniczo, romantycznie i emocjonująco

 
Uwielbiam tę okładkę ❤ A Wam się podoba?

19 komentarzy:

  1. Okładka przypomina mi film Step up 2.

    OdpowiedzUsuń
  2. Okładka przypomina mi serię o Callie i Kaydenie. Gratulacje dla autorki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio okładki z motywem deszczu i całujących się par są na topie. Troszkę nudno się w tym temacie zrobiło, niestety. :/

    Koneko

    OdpowiedzUsuń
  4. Okładka jest po prostu rewelacyjna! Brawo dla Igi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie czytałam jeszcze książek autorki. Okładka kojarzy mi się z lekką powieścią miłosną:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że nie "Urodzeni, by wygrać".

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna okładka, czekam na więcej informacji o tym tytule! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Okładka jest przepiękna i zapowiada się bardzo ciekawie! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Okładka ciekawa :D Podobna troszkę do tej, które to wydawnictwo miało dla innego anglojęzycznego tytułu, prawda? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Taka krótka zapowiedź, a widać Twój entuzjazm:)

    OdpowiedzUsuń
  11. To kopia okładki książki Penelope Ward " Gemini", para jest tylko lustrzanie odbita.

    OdpowiedzUsuń
  12. W takim razie czekam na jakiś konkursik :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...