"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

wtorek, 26 lipca 2016

KONKURS: Zrób to sam :)

Kochani,

mam do wygrania jeden egzemplarz przecudnej powieści:
 

  Wykaż się odrobiną inwencji i kreatywności i przygotuj niezapomniany bukiet. Nie musi być z kwiatów, równie dobrze może być z papieru, z bibuły, z liści, z lizaków lub... żelków (klik).

Możliwości są nieograniczone, wszystko zależy od Waszych upodobań i wyobraźni






Spośród wszystkich zgłoszeń wybiorę jednego laureata, którego praca najbardziej przypadnie mi do gustu. 

Zgłoszenia proszę przesyłać na maila: kryniame@wp.pl
__

Będzie mi miło, jeśli:

- zostaniesz obserwatorem mojego bloga
- polubisz fanpage mojego bloga na Facebooku
- udostępnisz informacje o moim konkursie :)


Do dzieła!!! Naprawdę warto!!!


   Regulamin:
1. Organizatorem konkursu jest właścicielka bloga: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI
2. Sponsorem nagrody jest wydawnictwo Czwarta Strona. 
3. Aby wziąć udział w konkursie należy zrobić bukiet z dowolnie wybranego przez siebie materiału dekoracyjnego i podesłać do organizatora konkursu zdjęcie swojej pracy.
4. Konkurs trwa od 26 lipca 2016 roku do 31 lipca 2016 roku do godz. 23.59
5. Ogłoszenie zwycięzcy nastąpi 2 sierpnia 2016 roku.
6. Nagrodą jest jeden egzemplarz ''Mniej złości, więcej miłości'' - Natalii Sońskiej.
7. W konkursie mogą brać udział osoby posiadające blogi oraz anonimowy uczestnicy.
8. Konkurs skierowany do osób posiadających adres zamieszkania w Polsce.
9. Ze zwycięzcą skontaktuję się drogą mailową. W przypadku, gdy zwycięzca w ciągu 7 dni nie odpowie na wiadomość, nastąpi wybór innego wygranego.
10. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)

8 komentarzy:

  1. sarajewianka
    Życzę powodzenia i wyjątkowych pomysłów w tworzeniu wakacyjnych bukietów. Dla mnie najpiękniejsze są bukiety z dobrych wspomnień, ale takich nie da się sfotografować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia. Książka już zamówiona, więc dam szansę innym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super byłoby przeczytać tę książkę. Pomyślę nad czymś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny pomysł ;) Nie mogę się doczekać prezentacji tych zdjęć konkursowych!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny konkurs! Wysłałam swoje zgłoszenie. Polubiłam bloga na facebooku :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...