"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

poniedziałek, 4 lipca 2016

WYNIKI KONKURSU: Z kapeluszem Ci do twarzy

Kochani,
 
czas ogłosić wyniki konkursu, w którym można było wygrać:
  
 
 Wszystkim uczestnikom konkursu bardzo dziękuję za tak liczy udział. Miałam ogromny dylemat z wyborem dwóch zwycięskich fotografii, ponieważ każdy z Was znakomicie prezentuje się w kapeluszu :)

Ale ostatecznie mam dwie laureatki. A są to: 

darya83
___

 Joanna M 
_____

Pozwolę sobie wyróżnić jeszcze kilka osób, których zdjęcia także mnie urzekły.
 

 ----

Wszystkim bez wyjątku serdecznie gratuluję! Wyglądacie zjawiskowo!

14 komentarzy:

  1. Fajne to pierwsze zdjęcie, takie na czasie było do pewnego momentu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba zacznę nosić kapelusze ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję, wszystkie zdjęcia bardzo fajne, ale pierwsze rewelacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe zdjęcia :). Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję! :)

    Buziaczki! ♥
    Zapraszam do nas :)
    rodzinne-czytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Co ja co, ale pierwsze zdjęcie prześwietne, reszta też ale jednak.. co kibic to kibic ;> zasłużona wygrana ;)
    Gratuluje:)

    Rav
    swiatraven.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Ale świetne zdjęcia zwycięskie :P
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na nową recenzję :)
    gabRysiek recenzuje

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że nie wiedziałam, że to nie musiało być selfie - wysłałabym inne zdjęcie... :(

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...