"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

środa, 27 lipca 2016

WYNIKI KONKURSU: Jaką książkę zabierzesz ze sobą na bezludną wyspę?

 Moi Drodzy,

Czas ogłosić wyniki konkursu, w którym trzy najciekawsze odpowiedzi na pytanie: Jaką książkę zabierzesz ze sobą na bezludną wyspę? - otrzymają ode mnie voucher o wartości 30 zł każdy do wykorzystania w sklepie www.Gandalf.com.pl

 
Przyznam szczerze, że ilość zgłoszeń była tak duża, że miałam nie lada problem z wyłonieniem zwycięzców. Ale ostatecznie zdecydowałam się nagrodzić poniższe osoby.


 ~~ * ~~


 Agnieszka z Niebieskiego Stoliczka
Na bezludną wyspę? Tylko i wyłącznie Harry Potter. Odrobina magii w sytuacji kryzysowej potrafi zdziałać cuda. ;)

~~ * ~~


Izabela Malgorzata
Na bezludną wyspę, to tylko z książką Beara Gryllsa. Ten facet to guru surwiwalu, więc z Nim z pewnością bym nie zginęła. Facet nawet z powietrza zrobi czekoladę! Do tego przystojny, a jego książki mają dużo zdjęć, więc i OKO nacieszę :-). 

~~ * ~~


 World Meg
Przeczytałam sporo książek i trudno mi wybrać z nich wszystkich tylko jedną, ale myślę, że byłaby to lektura Ernesta Hemingwaya - "Stary człowiek i morze". Może to wydawać się dziwne jak taką książkę, przecież jest taka krótka itp. Myślę, że czytając ją po raz kolejny, nauczyłabym się tego co Santiago, czyli żyć w zgodzie z naturą, być jej całkowicie oddanym, bo w końcu żyłabym w samotności bez ludzi... Również Santiago byłby moją motywacją do osiągnięcia wyznaczonego przez siebie celu, pomimo niesprzyjających mi warunków, myślałabym o nim i wytrwale dążyła do celu!:) Uważam, że jest to idealna książka.:) 

~~ * ~~

  Gratuluję i dziękuję wszystkim za udział w konkursie, a laureatów proszę o kontakt mailowy w przeciągu 7 dni: kryniame@wp.pl

16 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję! :) Wiadomość już została wysłana. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gryllsa też bym wzięła, uwielbiam jego serię Misja:Przetrwanie. Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję szczęśliwcom! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! A opinię o panu Bear Grylls podzielam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również wszystkim gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super;) Strasznie się cieszę z wygranej;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje! :) Miłej wakacyjnej lektury ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję :) Też bym zabrała Harrego :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...