"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

czwartek, 14 lipca 2016

BOOK TOUR - ZAPISY ,,MINE'' Katy Evans

Moi Drodzy,
 

mam dla Was niespodziankę!

Przygotowałam dla wszystkich zainteresowanych Book Tour z książką:
 
      ,,MINE'' Katy Evans.
 
 ~ * ~

    Zasady przystąpienia do Book Tour:



1. Chęć przystąpienia do akcji proszę zgłaszać do 20 lipca w komentarzach pod tym wpisem. Kolejność zgłoszeń wpływa na kolejność na liście oczekujących.

(Jednocześnie proszę o kontakt mailowy: kryniame@wp.pl, aby podać swoje dane adresowe - dotyczy to także stałych bywalców mojej zabawy).

2. W ciągu maksymalnie 13 dni od otrzymania książki proszę opublikować recenzję lub kilkunastu zdaniową opinię na swojej stronie (fanpage, blogu itp.) oraz w jednej dowolnie wybranej przez siebie księgarni internetowej.

W swojej recenzji/opinii proszę uwzględnić frazę „Book Tour”, wstawić link do regulaminu akcji  i umieścić zdjęcie pierwszej strony z wpisami poprzednich osób.

3. Po przeczytaniu książki proszę o kontakt z blogerką - Cyrysią (kryniame@wp.pl), w sprawie kontaktu z kolejnym uczestnikiem. Bardzo proszę o wysyłkę listem poleconym priorytetowym.

4. Na koniec książka trafi z powrotem do wydawnictwa Papierowy Księżyc, a zdjęcie strony z wpisami zostanie opublikowane na jego fanpage'u. 


~~ * ~~ 
  
   CZAS START!!! 

 
PS. W dalszym ciągu można zapisać się również do BT z książką ,,Błąd'' E. Kennedy - zapraszam (klik)

23 komentarze:

  1. Jestem chętna :) dane podam później (przez telefon nie mogę wysłać :/)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zglaszam sie www.rose-em.eu progettoiksi@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Monika Stanisławska
    Jestem chętna

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się! <3
    zaczytanamarta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nikola.gaszynska@op.pl
    Zgłaszam się ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Organizujesz tyle fajnych akcji, że aż żałuję, że nie lubię erotyków :(


    wwww.zksiazkadolozka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest jeszcze Book Tour z książka ,,Błąd'' (gatunek NA), a niebawem będzie BT z pewną powieścią fantasy oraz z komedią romantyczną ;) Tak więc nie ograniczam się tylko do erotyków ;)

      Usuń
    2. "Błąd" akurat kupiłam niedawno :(
      O, to już się szykuję! :) Wiem, że nie ograniczasz się tylko do tego, wiem, bo biorę udział w kilku akcjach u Ciebie :D

      Usuń
  8. zglaszam sie jdzi@op.pl Jolanta Dzik

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja mam wątpliwości... "Real" do mnie jeszcze nie dotarł z BT, a tu już "Mine"...

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja mam wątpliwości... "Real" do mnie jeszcze nie dotarł z BT, a tu już "Mine"...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie mam ten sam problem, też czekam na "REAL" i nie wiem, czy lektura zachęci mnie do drugiej części...

      Usuń
  11. zgłaszam się
    www.poligon-domowy.blogspot.com
    sprezentuj@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się ;-)
    www.redaktor21.bloog.pl
    Katarzyna Żarska Blog ;-)
    e-mail: katarzyna-zarska@wp.pl
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ile jest osób w akcji? :) I jak długo ona trwa ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lista uczestników Book Tour z ,,MINE'' jest już zamknięta.

      Usuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...