"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

środa, 13 lipca 2016

ZAPOWIEDŹ: ''Mąż potrzebny na już'' Małgorzata Falkowska - pod patronatem medialnym LŚC


Miło mi poinformować, iż mój blog: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym książkę: ,,Mąż potrzebny na już'' Małgorzaty Falkowskiej. 

~~ * ~~

Miałam wnież przyjemność napisać rekomendację do tej wspaniałej powieści.

  
~~ * ~~ 

Opis fabuły:
 
Lekka komedia z nutą romantyzmu, opowieść o sześciu przyjaciółkach z dzieciństwa, które mimo różnych zawodów i zainteresowań wspierają się w ważnych momentach życia. 28-letnie singielki, dzielące swoje sekrety od czasów podstawówki, kłócą się o wszystko, ale postanawiają kibicować Bernadecie w realizacji ambitnego planu. Coroczna zabawa w postanowienia noworoczne staje się dla niej początkiem trudnej drogi w poszukiwaniu męża. Jej perypetie ukazują, jak ciężko w XXI wieku znaleźć idealnego kandydata, mimo wielu możliwości, jakie daje nam świat. Bernadeta w każdym napotkanym mężczyźnie widzi przyszłego męża, ale kolejne związki przynoszą rozczarowania.


Premiera: 22.07.2016
Data premiery może ulec drobnej zmianie.

  - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

 Recenzja w okolicach premiery. Będą też konkursy :) 

To nie koniec niespodzianek!

Mam do rozdania 4 drewniane zakładki własnoręcznie zrobione przez autorkę oraz jej podopiecznych - Słuchaczy Policealnej Szkoły Terapeutów Zajęciowych.

Wystarczy tylko wyrazić chęć przygarnięcia zakładki do 17 lipca.
Nagrody będą wybierane losowo. 

40 komentarzy:

  1. Brzmi świetnie :) a ta okładka przyciąga spojrzenie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydawca książki idealnie się wstrzelił w porę roku - moim zdaniem takie kobiece, przyjemne powieści (a właśnie taką wydaje mi się "Mąż potrzebny na już") są po prostu idealne na wakacyjno-letnią aurę. Ja sama uwielbiam sięgać po takie książki w tym czasie, więc również i za tą muszę się rozejrzeć :) Póki co czekam na Twoją recenzję.
    rude-pioro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój mąż nie dość że pracuje zawodowo to jeszcze w weekendy gra na weselach, więc przyda się taki "zastępczy" mąż ;) książkę mam nadzieję przeczytać a zakładki chętnie przygarnę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Monika Stnisławska
    Książka zapowiada się bardzo ciekawie.A zakładki są przepiękne i chętnie bym jedną przygarnęła :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. sarajewianka
    Ja jestem z tych, co to bez mężczyzny ani rusz... Według mnie więc dobrze, że bohaterki książki szukają mężów - nawet w "czasach singielek". Może recenzja uchyli rąbka tajemnicy, czy jakiś mąż się znajdzie (?)
    moje.sarajevo@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem chętny na przygarnięcie zakładki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem chętny na przygarnięcie zakładki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Już tytuł wskazuje na lekkość powieści, zapewne jest to idealna lektura na wakacyjne wieczory :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję!! :)
    A zakładki przepiękne, uwielbiam je kolekcjonować, chętnie bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio naszła mnie taka ochota na książki z rodzaju komedii romantycznej, że hej :) Także myślę, że jeśli mi nie przejdzie- postaram się sięgnąć po wyżej przedstawianą pozycję :) Skoro Ty polecasz to nawet na pewno! :)


    Pozdrawiam,
    Klaudia z www.zksiazkadolozka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. + Z chęcią przygarnę takie zakładki, są przepiękne i na pewno z sercem robione :)
    bohaterkatragiczna@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zakładki cudne. Czekam na recenzję :) Przeważnie nie czytam takich książek, ale może :) nigdy nic nie wiadomo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Moje gratulacje! :) książka mogłaby mi się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. gratuluję kolejnego patronatu! :) chętnie przyarnęłabym taką zakładkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja również chętnie przygarnę zakładkę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję 😉.
    Z chęcią przygarnę ta piękną zakładkę ☺

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapowiada się bardzo milutka książka do przeczytania - chętnie po nią sięgnę. Na zakładkę też się piszę.
    Myślę tylko, że ta terapia to jednak zajęciowa, a nie zdjęciowa - literówka Ci się wkradła :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam chęć przygarnięcia ślicznej zakładki

    OdpowiedzUsuń
  19. Tego patronatu to Ci zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Książka brzmi wspaniale :)
    A ja chętnie przygarnę zakładkę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Chciałabym tak piękna zakładke!;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Chciałabym tak piękna zakładke!;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Chciałabym tak piękna zakładke!;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgłaszam się.
    Książkę z chęcią przeczytam.


    OdpowiedzUsuń
  26. Zgłaszam się :) Taka zakładka to skarb :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję, książka zapowiada się naprawdę fajnie. Zakładki są cudowne, chętnie jedną przygarnę

    OdpowiedzUsuń
  28. Teraz takie lektury to jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Z chęcią przygarnę taką zakładkę :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję patronatu i rekomendacji!
    A zakładkę chętnie przygarnę ;).

    OdpowiedzUsuń
  31. Wyrażam ogromną chęć przygarnięcia tych cudnych zakładek :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wyrażam chęć przyjęcia zakładki ;-)
    Pozdrawiam Katarzyna(katarzyna-zarska@wp.pl)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...